استفاده از خدمات الکترونیکی بسیار مهم می باشد
تعداد بازدید تعداد بازدید: 289 تاریخ ارسال تاریخ ارسال: ساعت 12:35 ب.ظ، دوشنبه، 6 بهمن، سال 1393 نظرات بدون نظر

مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت: شرکت گاز استان گلستان در راستای سیاستهای کلان دولت در زمینه تحقق برنامه ده گانه بویژه طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین عزیز با همکاری بانکها و موسسات مربوطه اقداماتی را در این رابطه انجام داده است.

unnamedبه گزارش رادکانا، مدیرعامل گاز گلستان با مهم خواندن استفاده از سامانه خدمات الکترونیکی گفت: خوشبختانه با راه اندازی و فعال بودن سامانه خدمات الکترونیکی در این شرکت کلیه مشترکین گرامی می توانند از این فرآیند به نحو مطلوبی استفاده نمایند.

مهندس صفرعلی جمال لیوانی افزود: شرکت گاز استان گلستان در راستای سیاستهای کلان دولت در زمینه تحقق برنامه ده گانه بویژه طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین عزیز با همکاری بانکها و موسسات مربوطه اقداماتی را در این رابطه انجام داده است.

وی تصریح کرد: یکی از این اقدامات مهم بهره گیری و توسعه سامانه های الکترونیکی است که هر روز در حال گسترش می باشد که خوشبختانه بخشی از این سامانه ها در این شرکت راه اندازی و در حال خدمات دهی به مشترکین و متقاضیان گاز می باشد.

ایشان در ادامه گفت: این اقدام حرکت مطلوبی در راستای تکریم ارباب رجوع ورضایت مشترکین  می باشد که با استقبال گسترده هم استانی های عزیز همراه می باشد و منجر به وصول بموقع مطالبات شده و نقش موثری در توسعه گاز رسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دارد.

مهندس جمال لیوانی افزود: درحال حاضر سامانه های الکترونیکی زیادی را در بخشهای مختلف  منجمله اشتراک پذیری، درخواست نصب علمک، اعلام شماره کنتور، محاسبه گاز بهاء، پرتال راهنمای مشترکین، مشاهده وضعیت صورتحساب،پرداخت الکترونیکی گاز بها و راهنمای پرداخت، آدرس دفاتر پیش خوان دولت، دریافت شکایات و انتقادات و پیشنهادات، سامانه پیام کوتاه، نظر سنجی و … اشاره کرد که در سایت شرکت راه اندازی کردیم تا مردم شریف استان بتوانند از خدمات الکترونیکی ارائه شده به نحو مطلوبی استفاده کنند.

وی در ادامه با تاکید براهتمام مشترکین به پرداخت بموقع قبوض گاز ابراز داشت: پرداخت بموقع  قبوض گاز بویژه از طریق الکترونیکی مزایای بسیار زیادی برای مشترکین عزیز منجمله کاهش مراجعات به بانکها ، جلو گیری از اتلاف وقت و عدم حضوردرصف های پرداخت قبوض در بانکها ، کاهش هزینه ها، کاهش تردد در سطح شهرها و سایر مزایای دیگر را بهمراه دارد ضمن اینکه کمک شایانی به این شرکت در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین وهمچنین توسعه گازرسانی دارد.

جمال لیوانی ادامه داد: درحال حاضر پرداخت قبوض به روش الکترونیکی با استفاده از سیستم های خود پرداز،ATM ، SMS، اینترنت، تلفن بانک و…مقدور می باشد ضمن اینکه مشترکین عزیز به راحتی از طریق مراجعه به سایت گاز گلستان به آدرس www.nigc-golestan.ir و انتخاب سامانه پرداخت الکترونیکی می توانند از طریق  لینک به وب سایت بانکها که خدمات غیر حضوری ارائه می دهند وصل شده و نسبت به پرداخت اینترنتی قبوض خود اقدام نمایند و همچنین قادر خواهند بود با درج شماره اشتراک، قبوض صادرشده چند دوره قبل را نیز رویت نمایند.

ایشان در ارتباط با پرداختهای غیرحضوری والکترونیکی قبوض گازبهاء اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مشترکین گاز طبیعی استان برای دریافت خدمات از سامانه های الکترونیکی درحد قابل قبول بوده لیکن گسترش فرهنگ استفاده از درگاههای الکترونیکی و فراهم شدن زیرساختهای لازم در این خصوص می تواند تاثیرات موثر و چشمگیری را در کاهش هزینه ها، حجم ترددها و حذف مراجعات حضوری داشته باشد.

مدیرعامل گاز گلستان در پایان گفت: در حال حاضر 54 درصد گاز بهای مصرفی مشترکین از طریق الکترونیکی توسط بانکها در قالب فایل به این شرکت ارسال می گردد که ضمن خرسندی این امر نشات گرفته از توجه مردم شریف به استفاده از خدمات الکترونیکی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر