راه اندازی سامانه خدمات شهری ۱۳۷ در شهرداری کردکوی
تعداد بازدید تعداد بازدید: 423 تاریخ ارسال تاریخ ارسال: ساعت 1:14 ب.ظ، سه شنبه، 2 اردیبهشت، سال 1393 نظرات بدون نظر

شهردار کردکوی گفت: شهرداری کردکوی به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با مردم در بخش ارائه خدمات شهری و فراهم کردن خدمات شهری مورد نظر شهروندان و پایش کمی و کیفی ارائه این خدمات، اقدام به ایجاد سامانه ارتباط مستقیم ۱۳۷ با مردم کرده است.

IMG_00084به گزارش رادکانا، مصطفی بالو شهردار کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا از راه اندازی سامانه 137 خدمات شهری در شهرداری کردکوی خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: شهرداری کردکوی به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با مردم در بخش ارائه خدمات شهری و فراهم کردن خدمات شهری مورد نظر شهروندان و پایش کمی و کیفی ارائه این خدمات، اقدام به ایجاد سامانه ارتباط مستقیم با مردم کرده است.

شهردار کردکوی در ادامه اظهار داشت: این سامانه بر پایه تماس تلفنی طراحی شده و خانواده ها می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره 137با شهرداری کردکوی تماس گرفته و شکایات یا نظرات و پیشنهادهای خود را به مسؤولین شهرداری منتقل کنند.

وی در خصوص خدمات ارائه شده از سوی این سامانه گفت: به مواردی همچون آب گرفتگی معابر، جمع اوری زباله، فضای سبز و… که نیاز است شهرداری کردکوی در مورد رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد در این سامانه به آن پرداخته خواهد شد.

شهردار کردکوی در خاتمه ابراز داشت: این سامانه آمادگی هرگونه انتقاد، تقدیر، تشکر و پیشنهاد در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان را دارد.

ارسال نظر