روزنامه‌هایی که نخواستند خشم مقدس مردم را ببینند
تعداد بازدید تعداد بازدید: 471 تاریخ ارسال تاریخ ارسال: ساعت 2:44 ب.ظ، سه شنبه، 14 آبان، سال 1392 نظرات بدون نظر

رسانه های داخلی و خارجی به بازتاب راهپیمایی پرشور مردم در ۱۳ آبان پرداختند؛ اما برخی از روزنامه های داخلی تیتر یک روزنامه های خود را به راهپیمایی دیروز اختصاص ندادند.

a7d70dbd-7135-4517-80de-402400165327به گزارش رادکانا، دیروز 13 آبان ماه، مردم ایران برای سی و چهارمین بار حماسه آفریدند؛ این درحالی است که امسال تبلیغات برای عدم حضور در تظاهرات هم از داخل و هم از خارج از کشور از ماه ها پیش آغاز شده بود.

خبرهای داخلی و خارجی حکایت از حضور پرشورتر مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان سال 92 نسبت به سال های گذشته داشت اما برخی از روزنامه های داخلی که وابسته به جریان های سیاسی خاصی در کشور هستند، از درج کردن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز 13 آبان در روزنامه های خود امتناع کردند.

مثل آنها مانند کسانی است که گوش های خود را می گیرند و خود را به ناشنوایی می زنند؛ و خیال می کنند که دیگران هم با ناشنوا شدن آنها، کر می شوند.
 
کسی که خواب است را می توان بیدار کرد؛ ولی کسی که خود را به خواب زده نمی شود بیدار کرد؛ چه دلیلی می تواند باعث شود تا برخی از روزنامه ها، هم سو با برخی رسانه های معاند و ضد انقلاب به سانسور حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال بپردازند.
در زیر صفحه اول برخی از روزنامه هایی که حضور گسترده دیروز مردم در راهپیمایی 13 آبان را سانسور کردند مرور می کنیم:

روزنامه ابرار به صحبت های عراقچی درباره مذاکرات ژنو2 پرداخت
 
 
 
روزنامه شرق به صحبت هایی از روحانی در خصوص تلاش برای رفع تحریم ها پرداخته است
 
 
 
روزنامه ایران صحبت های رهبری را به نفع خود از زبان روحانی بیان کرد
 
 
دنیای اقتصاد سیاست پولی سال 85 را بررسی کرد
 
 
 
روزنامه قانون به صورت اعتراضی به سخنران راهپیمایی 13 آبان پرداخته است
 
 
 
روزنامه عصر رسانه صحبت های وزیر نیرو در خصوص گرانی آب و برق را تشریح کرد
 
 
 
برخی از روزنامه ها هم خبر 13 ابان به عنوان خبرهای دوم و در حاشیه دیگر خبرهای آنها کار شده بود./ دانا
ارسال نظر