10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 201675

17 دی 1399

بازدید: 293

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز دراختتامیه دومین جشنواره  سراسری «بچه های حاج قاسم » که درحسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزارشد، اظهار کرد: مکتب حاج  قاسم  برگرفته از مکتب امام راحل  است  است که از ابتدای انقلاب تا به امروز شکل گرفت و در کنار امام دوم انقلاب به بالندگی خود رسید.

وی افزود: منش و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همان تفکر انقلاب اسلامی است  که در مقابل دشمنان خدا سر سخت و در مقابل ضعفاعبد و ذلیل بود که همان آیه شریفه " اشدا علی الکفار و رحما بینهم " است که برای همه انسان ها امنیت می خواهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره شاخصه های مکتب سلیمانی، تصریح کرد: اخلاص در عمل ، اطاعت محض از ولی فقیه ،دلخوش به حزب و جریانی نبوند، خطر پذیری برای انقلاب اسلامی و اهل مماشات و سازش نبودن جزء شاخصه های مکتب شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه برخی در زمان عافیت دم از ولایت می زنند اما در زمان عمل دست های خود را به زیر بغل می برند و تماشاچی می شوند،  سخنان ابهام برانگیز بر زبان می آورند و حالا دم از مکتب سلیمانی میزنند و این عین نامردی است .

آن زمان که ولایت نیاز به پیام و حمایت دارد باید فریاد کشید

ملک شاهکوهی متذکرشد: چرا در ابتدای جنگ سوریه که مقام معظم رهبری دستور دادند از حرف ایشان حمایت نکردید و حضور ایران در چند سال اول رسانه ای شد در آن زمان تنها سردار سلیمانی بود که به ندای رهبری لبیک گفت اما خواص ساکت بودند و برای مردم روشنگری نکردند. آن زمان که ولایت نیاز به پیام و حمایت دارد باید فریاد کشید.

وی با بیان اینکه پیرو شهید سلیمانی بودن یعنی شفاف بودن ، بیان کرد:  بین جبهه حق و باطل ، نباید جبهه سومی تشکیل داد  چراکه در این راه آدمی یا باید حق را بپذیرد یا باطل را در غیر این صورت منافق است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: در مکتب سلیمانی باید مانند خودش مرد میدان بود، معنای مرد میدان بودن این است که وقتی فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را شنیدیم به آب و آتش بزنیم و دستور ایشان را بدون چون و چرا اجرا کنیم و برای انقلاب خطر کرده و آبرو جان خود را کف دست بگیریم.

وی اضافه کرد: مکتب سلیمانی یعنی اینکه ببینیم رهبری چه می خواهد و جلوتر از او حرکت نکنیم و با مردم صادقانه رفتارکنیم و در همه احوالاتشان در کنارشان باشیم.

با دشمن قهقه زدن در مرام انقلاب و شهید سلیمانی نیست

ملک شاهکوهی با بیان اینکه با دشمن قهقه زدن در مرام انقلاب و شهید سلیمانی نیست، یادآورشد: دشمنان با ما سر سخت برخورد می کنند و برای دشمنی با ما لحظه ای درنگ ندارند اما آن وقت ما با آنها از موضع ضعف برخورد کنیم و این بی عقلی است و دردین اسلام جایگاهی ندارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت:دشمن تمام حربه های خود را برای به زانو در آوردن مردم ما به کار برده است اما با تفکر شهید سلیمانی ها همه آنها به زانو در آمدندو امیدواریم در سال 1400 با روی کار آمدن دولت جوان ، مومن و انقلابی  بیش از پیش بر اقتدار جمهوری انقلاب اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام/


نظرات