06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 201705

22 دی 1399

بازدید: 325

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به گزارش سرویس ورزشی رادکانا؛ سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم پیشین سرخابی‌های پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون شرایط تیم استقلال در آستانه دربی ۹۴ اظهار داشت: شاگردان محمود فکری نسبت به اوایل لیگ بیستم اوضاع بهتری را تجربه می‌کنند و با بازگشت شیخ دیاباته و رهایی بازیکنان از بند مصدومیت، دست کادرفنی استقلال برای چینش بازتر شده. تاثیر مثبت این عوامل روی نتیجه‌گیری تیم استقلال مشهود است و فکر می‌کنم در دربی هم این عناصر نقش مهمی داشته باشند.

وی درباره وضعیت اردوگاه سرخ پیش از دیدار شهرآورد نیز تصریح کرد: پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا با 3 تساوی کارش را در لیگ ادامه داد تا خلاء یک هافبک بازی‌ساز و عیسی آل‌کثیر بیش‌تر به چشم بیاید. تغییر سیستم یحیی گل‌محمدی در تقابل پرسپولیس با سپاهان که به استقاده از 3 هافبک دفاعی همزمان انجامید مشهود بود.

سیدصالحی در مورد شرایط تقابل سنتی بین پرسپولیس و استقلال گفت: من 5 دربی بازی کرده‌ام و احساس این دیدار را درک می‌کنم. این بازی واقعاً با تمام بازی‌های دیگر متفاوت است و اصلاً ربطی به جدول رده‌بندی هم ندارد، هر تیمی که کادرفنی قوی‌تر و آرامش روحی-روانی بیش‌تری داشته باشد می‌تواند با کم‌ترین اشتباه به پیروزی برسد.

مهاجم پیشین تیم استقلال در مورد روند نتیجه‌گیری فکری در این تیم عنوان کرد: محمودخان 20 روز مانده به آغاز مسابقات تیم را تحویل گرفت و پس از آن‌هم که دعوای حقوقی‌اش با باشگاه نساجی و همچنین حواشی بین اسماعیل خلیل‌زاده و احمد سعادتمند باعث شد تا جو روانی اردوی تیم به‌هم بریزد. الان می‌شود گفت که تفکرات و سیستم آقای فکری دارد در تیم جا می‌افتد و بازیکنان درحال آشنایی با تفکراتش هستند.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط کادرفنی سرخ‌ها نیز بیان داشت: سرمربی تیم پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و نمی‌توانیم بگوئیم که مرد بازی‌های بزرگ نیست. او طی سال‌های اخیر مقابل تیم‌های بزرگی مانند سپاهان، تراکتور و همین استقلال نتایج خوبی گرفته و با وحدت رویه تاکتیکی می‌توانتد بازهم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

سیدمهدی سیدصالحی نهایتاً درباره بازیکنان تعیین‌کننده این شهرآورد گفت: فکر می‌کنم سیدجلال حسینی و وریا غفوری نقشی سرنوشت‌ساز در این دیدار حساس را داشته باشند.

انتهای پیام/


نظرات