30 فروردین 1403 | ٩ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202138

20 دی 1400 13:38

بازدید: 496

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بر اساس طرح تبلیغی که در غفلت نظارتی خانواده های گرگانی در حال اجراست، افرادی که حتی جامعه منحرف منطقه شناختی با آن ها ندارند و در پوشش های مختلف نظیر بهداشت یار، استاد دانشگاه یا حتی مربی های مهدکودک به کف جامعه می آیند و به شناخت نیروهای مستعد می پردازند.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ هادی احمدی در یادداشتی به حرکات خزنده جریان انحرافی در منطقه پرداخته است که در ادامه می خوانید:

روباه پیر استعمار در جهان نوین پس از به بن بست رسیدن در روش های استعمار کهنه پس از نبردهای نظامی تن به تن از زمان میرزا کوچک خان تا دفاع مقدس و شکست خوردن در استعمار نو در گماردن نیروهایی از قبیل پهلوی دوم رو به استعمار فرانو آورد که در ادبیات اجتماعی و سیاسی با هدف سست کردن پایه های وحدت ملی، بی تفاوت ساختن مردم نسبت به فرهنگ و هویت ملی است.

در استعمار فرانو سلطه فرهنگى بر سلطه نظامى مقدم است و رسالت اصلى بر عهده جریان های لایه پنهان و سطوح سطحی در ارتباط با جامعه است که در آن به دنبال استحاله فرهنگى هستند.

استعمار فرانو نشان دهنده نوعى نفوذ اجتماعى از طریق فن آورى هاى نوین ارتباطى است که به مدد آن کشورى، تصورات، باورها، ارزش ها، معلومات و هنجارهاى رفتارى و نیز روش هاى زندگى خود را بر کشورهاى دیگر تحمیل مى کند.

با توجه به اینکه در سال های اخیر گردهمایی هایی نظیر 9 دی ماه در کشور رخ داده که ناشی از غیرت دینی و مثال زدنی مردم و حس مذهب دوستی داشته دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اولین راه برای رسیدن به اهداف خود تضعیف کردن حس مذهبی و تضعیف سازی هویت شیعی گری است.

بر اساس جامعه شناختی جمعیتی در کشور ما بیشترین افراد که در دوگانگی های مذهبی قرار گرفته اند بر خلاف آنچه در سطح جامعه برداشت می شود نوجوانان و جوانان هستند که با توجه نقش پذیری آن ها در فرهنگ و اثر گذاری هرمی در بین دوستان نقطه هدف دشمنان واقع شده اند.

جامعه ایرانی اسلامی که در طول این سال ها با حمله های مختلف اقتصادی و فرهنگی رو به رو شده اخیرا در جبهه مذهبی نیز در جنگ فرقه های ضاله و نوظهور قرار گرفته که بیان کردن اهداف هر کدام مقاله های مختلفی را می طلبد.

فرقه های جعلی و نوظهور در این سال ها حرکت خزنده و پنهانی در شهر گرگان داشته اند که در لوای مختلف به احتمال فراوان هر یک از شهروندان گرگانی با این جریانات ارتباطی داشته اند.

اما نکته ای که در سال 2003 مورد دستور کار مرکزیت این جریان قرار گرفت و با شیوه نامه اجرایی در اختیار مبلغان خود در جهان قرار داد طرح تبلیغی بوده که بی شباهت به روش فعالیت منافقان در دهه 60 و شیوه های مبارزاتی آن ها نیست.

بر اساس این طرح که در حال حاضر در غفلت نظارتی خانواده های گرگانی در حال اجراست و نیازمند ارتباط فرهنگی و عاطفی خانواده ها با فرزندان خود است افرادی که حتی جامعه منحرف منطقه شناختی با آن ها ندارند و در پوشش های مختلف نظیر بهداشت یار، استاد دانشگاه یا حتی مربی های مهدکودک به کف جامعه می آیند و به شناخت نیروهای مستعد می پردازند.

اصل وشعار اساسی که این طرح برای مبلغان خود در نظر گرفته این است که نباید به جامعه منحرف مذهبی آسیبی برسد و اگر بناست آسیبی برسد باید به فرد برسد نه جامعه منحرف مذهبی که در لایه پنهان شعار این موضوع پیداست که تبلیغات مستقیم و آشکار در دستور کار این فرقه ضاله قرار نگرفته و بنا دارند با ایجاد شبکه های عنکبوتی پنهان به هم تنیده با استفاده از تهاجم به اعتقادات مذهبی از سنین خردسالی بر ریشه های اعتقادی جامعه اثر گذار باشند.

انتهای پیام/


نظرات