10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202174

13 بهمن 1400 14:34

بازدید: 431

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان:

استاندار گلستان با اشاره به برخی ویژگی‌های امام خمینی (ره) مانند خداترسی و خداباوری، شجاعت و قاطعیت در تصمیم‌گیری گفت: اگر در برخی زمینه‌ها مشکل داریم برای این است که به این شیوه‌های متقن مدیریتی کم توجهی می‌کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا به نقل از تسنیم؛ علی محمد زنگانه پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور اظهار داشت: این ایام فرصت خوبی است تا ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی امام خمینی (ره) را مورد بازخوانی قرار دهیم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امام خمینی (ره) خداترسی و خداباوری بود. ایشان از هیچ قدرت و از هیچ کسی ترسی نداشت و فقط از خدا می‌ترسید و برای همین فقط برای رضای خداوند کار می‌کرد.

استاندار گلستان افزود: از همین روی بود که منافقین، مشرکین و استکبار جهانی از امام خمینی (ره) می‌ترسیدند اما ایشان در مقابل آنها با صلابت و قدرت می‌ایستاد.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) از اسلام، قرآن و ایران با صلابت دفاع می کرد و اگر امروز ما در برخی عرصه‌ها مانند اقتصاد، سیاست و غیره دچار چالش و مشکل هستیم برای این است که نسبت به این ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) که شیوه مدیریتی متقنی است، بی توجه هستیم.

زنگانه ادامه داد: شجاعت و قاطعیت در تصمیم‌گیری، حق‌گویی و حق‌پذیری، شرح صدر، اطمینان و اعتماد و اعتقاد قلبی به خداوند از دیگر ویژگی‌های امام خمینی (ره) است.

وی گفت: ساده زیستی، توجه ویژه به محرومان و مستضعفان و برخورد متواضعانه با اقشار مردم و حتی مسئولان و زهد ایشان، منحصربه فرد بود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر و راه امام خمینی (ره) باشیم باید از ولایت فقیه و رهبر انقلاب اطاعت کنیم و گوش به فرمان باشیم.

وی در پایان هم گفت: دو سه روز دیگر مقارن با صدمین روز فعالیت بنده در سمت استانداری است و گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های انجام شده را در این مدت از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهم رساند.

انتهای پیام/


نظرات