28 فروردین 1403 | ٧ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202175

16 بهمن 1400 09:25

بازدید: 455

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا:

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گفت: ما باید دستاوردهای انقلاب را در زمینه سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی به خوبی تبیین کنیم و با زبان شیوا نسل جوان را در جریان دستاوردهای انقلاب قرار دهیم.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگانبا اشاره به فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهارداشت: پیروزی معجزه‌آسای انقلاب اسلامی که مهم‌ترین واقعه قرن بیستم در ایران اسلامی است، بدون رهبری امام خمینی(ره)، امکان پذیر نبود.

وی افزود: زعامت امام راحل با اجرای اصول اسلام ناب، همان حقیقتی است که هیچ انقلاب و قیامی در اعصار گذشته پس از امامان معصوم به خود ندیده است و این همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است؛ امام راحل(ره) رهبری مدبر، شجاع، متفکر، آگاه به زمان و مسائل جهانی بودند که با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین و بدیع، بزرگترین انقلاب معاصر را هدایت کرد.

حسینی خدمات و عملکرد انقلاب اسلامی را در 43 سال گذشته ارزشمند دانست و اظهار کرد: استقلال و تصمیم‌گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور، ارتقای جایگاه ایران در جهان، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، رشد علمی کشور و توان ایستادگی در برابر زورگویان را می‌توان به عنوان بخش کوتاهی از دستاوردهای کثیر انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته عنوان کرد.

وی به بیان شاخصه‌های بسیجی انقلابی پرداخت و اظهار داشت: اخلاص و کار برای خدا اولین و مهمترین ویژگی و شاخصه یک بسیجی است. فرهنگ بسیجی به انسان می آموزد که کارها را فقط باید برای خدا انجام داد؛ ولایت‌پذیری، مقاوم و نترس بودن در بحران‌های اجتماعی و بین‌المللی، خستگی ناپذیری در کارهای جهادی و حضور در میدان و همچنین صبر انقلابی در مسیر رسیدن به آرمان‌های دینی نیز از شاخصه‌های یک بسیجی انقلابی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا با اشاره به دو مولفه جهاد تبیین و غیرت دینی از منظر مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: تبیین غیرت دینی، تبیینی است که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تاکید دارند و به عنوان جهاد از آن یاد کردند؛ موتور محرک جریان انقلاب، غیرت دینی بوده است و دشمن با تحریف حقایق و واقعیت، شبهه‌افکنی و ایجاد تردید در ادامه مسیر انقلاب، القای یاس و نا‌امیدی، تغییر اصول باورها و ارزش‌ها در تلاش است مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد.

حسینی اظهار کرد: ما باید دستاوردهای انقلاب را در زمینه سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی به خوبی تبیین کنیم و با زبان شیوا نسل جوان را در جریان دستاوردهای انقلاب قرار دهیم.

انتهای پیام/


نظرات