10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202188

18 بهمن 1400 09:29

بازدید: 453

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ تویتیر متنی و محتوایی در قالب دستاوردهای نظام‌جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شد.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ رضا روشنی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه فجر، هجمه‌های دشمنان برای زیر سوال بردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اوج گرفته و آنها تلاش دارند تا از هر طریق ممکن این دستاوردها را زیر سوال ببرند.

وی تصریح کرد: سازمان فضای مجازی بسیج استان در این راستا با دو کلید واژه ایران قوی و عصر تحول پای کار آمده و پویش‌های میدانی را در فضای مجازی با تولید محتوا برگزار کرده است.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پویش‌ها در بین مردم فراگیر شده و به عنوان یک‌ موضوع داغ در کشور در شبکه‌های اجتماعی تویتیر و اینستاگرام مطرح شد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ تویتیر متنی و محتوایی در راستای دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شد.
روشنی گفت: قرار است در گام بعدی دستاوردهای استان گلستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شود تا شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را  به مردم نشان دهیم.

انتهای پیام/


نظرات