06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202224

08 اسفند 1400 08:37

بازدید: 395

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در ستاد کرونا؛

زنگانه گفت:فعالیت بازارهای روز برای دو هفته تعطیل شده و مجوز داده شده در محیط باز با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

به گزارش سرویس اقتصادی رادکانا؛ علی محمد زنگانه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تزریق دز سوم واکسن برای کلیه دستگاه های اجرایی بخش خصوصی  نیروهای مسلح و مجلس مقدور و الزامی است و مسئولان حراست  نباید اجازه دهند این افراد در محیط کار حضور پیدا کنند.

زنگانه بیان کرد: وقتی مسئولان حراست مانع حضور این کارکنان شوند برای آنها  غایب محسوب می شود و این افراد تنها دو روز در ماه می تواند غیبت داشته باشد و بیش از این به هیئت تخلفات اداری معرفی شود.

وی گفت: متناسب با شرایط قرمز و نارنجی و زرد طبق جدولی که مشخص شده به همه دستگاه ها تکلیف ابلاغ شده است.

استاندار گلستان به ضرورت تسریع در اخذ QR کد با مسئولیت اصناف تاکید کرد و افزود:  عقب ماندگی در این بخش وجود دارد و باید کار انقلابی صورت بگیرد.
زنگانه متذکر شد: برای تعطیلات نوروز  و سفر در حوزه راهبری محدودیت تردد برای خودروی شخصی که ناقض طرح هوشمند مدیریت هستند  جریمه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده  و باید به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: واحدهای اقامتی مرتبط با گردشگر نیز به اخذ QRکد باید اقدام کنند و ارائه خدمات هتلینگ مشروط به انجام سه دز واکسن است.

این مقام مسئول بیان کرد:  فعالیت بازارهای روز برای دو هفته تعطیل شده و مجوز داده شده در محیط باز با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.
زنگانه خاطرنشان کرد: پوشش رعایت پروتکل های بهداشتی باید بیش از ۸۵ درصد باشد.

انتهای پیام/


نظرات