31 فروردین 1403 | ١٠ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202237

14 اسفند 1400 10:21

بازدید: 467

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وزیر اقتصاد:

خاندوزی در شورای اداری استان گلستان از واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی رادکانا؛ سیداحسان خاندوزی هم اکنون در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس‌جمهور در حال برگزاری است، اظهار کرد: سود سهام عدالت از 21 اسفندماه جاری به حساب سهامداران واریز می شود.

وی افزود: در حوزه علی آبادکتول غیر از مسئله مرتبط با نیروگاه در حوزه سیاست های آبی در بخش سد علی‌آبادکتول توقف چند ساله وجود دارد و قبل از سفر مذاکراتی با بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داشتیم تا بتواند بانک مربوطه تامین اعتبار آن را انجام دهد.

وزیر اقتصاد بیان کرد: در حوزه منطقه آزاد مصوبه آن بیش از تابستان امسال رخ داد و طرح جامعه منطقه آزاد باید انجام شود و از ۵۰ میلیارد تومان ریاست جمهور یک هفتم آن برای منطقه اینچه برون است و طرح جامعه آن را تا پایان اسفند مصوب می کنیم.

خاندوزی افزود: امیدواریم در شهریور ماه بتوانیم طرح منطقه آزاد را رسما کلید بزنیم، از فروردین ماه واردات کالاهای اساسی سه استان شمالی از مسیر کشورهای سی‌.ای.اس تامین می شود و ظرفیت گمرکی و ترانزیتی را در این منطقه انجام می شود.

وی بیان کرد: جمع زیادی از کارکنان کاسپین اعتراضاتی داشتند و امیدواریم بتوانیم تغییر و جانمایی  انجام شود.

وزیر اقتصاد توضیح داد:تامین مالی پروژه های استان از دغدغه اصلی فعالان اقتصادی به شمار می رود و بای به سمت شرکت عمران منطقه ای که ظرفیت حاکمیتی و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی ایجاد شود.

انتهای پیام/


نظرات