10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202267

19 فروردین 1401 11:56

بازدید: 533

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

لزوم تعیین تکلیف مدیریت النگدره؛

این حادثه در صورتی رخ داد که مدت هاست مدیریت مجموعه جنگلی النگدره به صورت کامل مشخص نیست بر عهده چه کسی است و حتی با وجود اینکه شهردار گرگان قبل از نوروز در نامه ای رسمی نسبت به مدیریت النگدره کناره گیری کرد و مدیرکل منابع طبیعی نیز از اختلافات و لزوم تعیین تکلیف تا پایان سال قبل سخن گفت.

به گزارش سرویس حوادث رادکانا؛ در روزهای گذشته اتفاقی تلخ در جنگل النگدره گرگان رخ داد تا شهروندان گرگانی را به شوک فرو برد و همه آن ها برای جوان گرگانی در شب های ماه مبارک رمضان دست به دعا بردارند.

یکی از جوانان شهر گرگان از در مسیر النگدره در حال پیاده روی بود که با وسیله نقلیه برقی برخورد می کند و پس از برخورد تعادل خود را از دست می دهد که موجب برخورد سر وی با درخت و شکستگی جمجمه وی و به کما رفتن این جوان می شود.

در همان دقایق اولیه نزدیکان این جوان با انتشار کلیپی در فضای بیمارستان از عدم رسیدگی ها گلایه های بسیاری می کنند و انتظار داشتند تا از سوی مدیران شهری رسیدگی های بیشتری نسبت به این حادثه شود.

روز پس از این حادثه و توزیع گسترده کلیپ گلایه های نزدیکان این جوان، شهرداری گرگان نسبت به این حادثه واکنش نشان داد:

آرش فولادیان در خصوص این حادثه گفت: متاسفانه عصر امروز (چهارشنبه) گزارش برخورد شدید یکی از شهروندان عزیز گرگانی با خودروی برقی مستقر در پارک جنگلی النگدره را دریافت کردیم.

فولادیان افزود: بر اساس گزارش دریافتی بر اثر این تصادف، شهروند گرگانی دچار آسیب جدی گردید که از همان ساعات ابتدایی به دستور مهندس سبطی شهردار محترم پیگیری‌های لازم جهت بررسی حادثه آغاز شد.

وی ضمن ابراز تاسف شدید از وقوع این حادثه گفت: بهره برداری و نگهداری از خودروهای برقی به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده و تا پیش از این حادثه، طی سالیان اخیر بدون ایجاد هرگونه مشکلی به شهروندان عزیز خدمت‌رسانی کرده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان ضمن ابراز همدردی با خانواده مصدوم حادثه خاطرنشان کرد: در پی بروز این حادثه، پیمانکار در حال پیگیری و رسیدگی به وضعیت فرد مصدوم‌ می باشد به طوری که وی امروز در محل بستری شهروند حادثه دیده حاضر ،جویای احوال و پیگیر وضعیت درمان گردید.

فولادیان در پایان بار دیگر نسبت به حادثه پیش‌آمده ابراز تاسف و اظهار کرد پیگیری‌ها و رسیدگی‌های شهرداری گرگان تا زمان بهبودی شهروند عزیز گرگانی ادامه خواهد یافت.

همه این موارد در صورتی رخ می دهد که مدت هاست مدیریت مجموعه جنگلی النگدره به صورت کامل مشخص نیست بر عهده چه کسی است و حتی با وجود اینکه شهردار گرگان قبل از نوروز در نامه ای رسمی نسبت به مدیریت النگدره کناره گیری کرد و مدیرکل منابع طبیعی نیز از اختلافات و لزوم تعیین تکلیف تا پایان سال قبل سخن گفت.

انتهای پیام/


نظرات