10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202278

06 اردیبهشت 1401 12:15

بازدید: 436

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان، زادگاه ۴۰۰۰ شهیدی است که امنیت، آزادی و آرامش را مدیون آنها هستیم و نباید اجازه دهیم عده قلیلی، با بی بند و باری و اشاعه منکرات، حرمت خون شهدا را از بین ببرند.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ رسیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب، با اشاره به گلایه و اعتراض مردم شهرستان کلاله نسبت به حتک حرمت برخی از گردشگران در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیر المؤمنین، گفت: گلستان، زادگاه ۴۰۰۰ شهیدی است که امنیت، آزادی و آرامش را مدیون آنها هستیم و نباید اجازه دهیم عده قلیلی، با بی بند و باری و اشاعه منکرات، حرمت خون شهدا را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: استان گلستان پذیرای همه میهمانان و گردشگرانی است که استان زیبای گلستان را برای سفر انتخاب میکنند، لیکن رعایت شئونات، حفظ حرمت ها و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط قرمزی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد و قطعاً با هر گونه بی قانونی، بی بند و باری و  اشاعه منکرات برخورد جدی خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: به هم استانی های غیرتمند و ائمه جمعه اطمینان خاطر می دهیم که مسئولان دولت سیزدهم در استان گلستان، ذره ای از قانون، اصول و اعتقادات دینی و مذهبی عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/


نظرات