31 فروردین 1403 | ١٠ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202285

01 خرداد 1401 13:37

بازدید: 447

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با هدف تبیین اقشار مختلف مردم، اصناف، نخبگان، اساتید و مسئولان در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، تعداد ۵۰ مدرس و استاد به سراسر استان اعزام شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به هدف تبیین طرح تحول اقتصادی و اختصاص یارانه به اقشار نیازمند، تبلیغات اسلامی استان با همکاری استانداری دوره تربیت مدرس با حضور ۵۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اساتید حوزه و دانشگاه در یک دوره آموزشی پنج‌ساعته که با حضور معاون اقتصادی، معاون سیاسی امنیتی و دستیار استاندار در امور اهل سنت برگزار شد به طور کامل با ماهیت این طرح آشنا شدند و به شبهات و سوالات آنها پاسخ داده شد.

وی اضافه کرد: اساتید آموزش دیده به سراسر استان اعزام می‌شوند و با برگزاری نشست‌های تخصصی ضرورت اجرای طرح تحول اقتصادی را برای مردم تبیین می‌کنند.

گرزین ادامه داد: فرمانداران، بخشداران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی اولین گروه هدفی هستند که با همکاری فرمانداران هر شهرستان نشست خواهند داشت و با اصل این طرح به طور کامل آشنا می‌شوند.

وی گفت: اقشار و اصنافی که بیشتر با مردم در ارتباط هستند مثل معلمان و رانندگان ناوگان عمومی دومین جامعه هدف مدرسین هستند که به طور کامل ضرورت طرح تحول اقتصادی برای آنها تشریح می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: بانوان جامعه نقش مهمی در روشنگری جامعه دارند که باید با همه زوایا و جوانب آزادسازی قیمت‌ها آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نخبگان مؤثر هر شهر نیز توسط فرمانداران شناسایی و در جریان جزئیات کامل اجرای طرح قرار می‌گیرند تا به امید خداوند بتوانیم با کمک این افراد به طور کامل به تمام شبهات و سوالات مردم پاسخ دهیم.

انتهای پیام/


نظرات