28 فروردین 1403 | ٧ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202291

01 خرداد 1401 14:02

بازدید: 420

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس شورای شهرگرگان:

رئیس شورای شهر گرگان گفت: تمام مجوزها برای ساخت تله کابین گرگان دریافت شده است و منتظر ابلاغ نهایی از سوی نهاد ریاست جمهوری هستیم.

به گزارش سرویس گردشگری رادکانا؛ صفرعلی پایین محلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازدیدی از سوی نهاد ریاست جمهوری از محل اجرای پروژه تله کابین انجام شده و بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: بیش از ۱۴ مجوز و استعلام لازم در این خصوص گرفته شده است و اجرای این پروژه در زیر پنج هکتار انجام می‌شود.

پایین محلی خاطرنشان کرد: علی رغم پیگیری‌های نمایندگان مجلس گرگان و آق قلا، متأسفانه هنوز جواب قطعی برای ساخت این پروژه به ما داده نشده است.

رئیس شورای شهر گرگان افزود: استانداری گلستان قول مساعد داده این مسئله را پیگیری و جواب نهایی را به ما ابلاغ کنند اما در حال حاضر سه ماه می‌گذرد و ما جوابی در این خصوص دریافت نکردیم.

وی اظهار کرد: تمام مجوزهای برای ساخت تله کابین گرگان دریافت شده است و منتظر ابلاغ نهایی از سوی نهاد ریاست جمهوری هستیم.

پایین محلی یادآور شد: از سال ۸۱ به دنبال مجوز برای تله کابین هستیم و متأسفانه با کار شکنی های انجام شده هنوز تلاش‌های انجام شده به ثمر نشسته است.

وی افزود: اگر دولت بخواهد دستور جابه جایی این پروژه را بدهد عملاً تله کابین گرگان از دست خواهد رفت چرا که نزدیک به ۱۰ سال طول کشیده تا ۱۴ مجوز برای ساخت این پروژه در محل ناهارخوران دریافت کردیم و در صورت جابه جایی باز به خانه اول خواهیم رسید.

رئیس شورای شهر گرگان ادامه داد: متأسفانه با کارشکنی‌های که انجام می‌شود با وجود جاذبه‌های طبیعی ما هنوز نتوانسته‌ایم جاذبه‌های مصنوعی را برای شهر ایجاد کنیم و فرصت گردشگری شهر گرگان از بین رفته است.

 

انتهای پیام/


نظرات