10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202347

01 تیر 1401 12:25

بازدید: 608

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی پیامی :

بی‌شک، حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است

به گزارش سرویس ایثار و شهادت رادکانا؛  استاندار گلستان طی پیامی، شهادت مأمور خدوم نیروی انتظامی استان را به کارکنان غیور نیروی انتظامی و بازماندگان مکرم وی تبریک و تسلیت گفت.

 متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

" وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "

خبر شهادت مأمور خدوم نیروی انتظامی استان در تعقیب و گریز سارقان، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.

بی‌شک، حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

بار دیگر شاهد بودیم که فرزندی رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور استان گلستان، جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه و نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند.

اینجانب شهادت مظلومانه ستوان دوم "مصطفی سوسرائی" که بامداد روز گذشته، هنگام انجام ماموریت و در تعقیب و گریز سارقان بر اثر برخورد با کابل برق فشار قوی به درجه رفیع شهادت نائل آمد را  به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی، بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علوّ درجات و برای یادگارانش، صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/


نظرات