09 فروردین 1403 | ١٨ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202369

04 تیر 1401 23:30

بازدید: 646

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی؛ امنیتی واجتماعی فرماندار کردکوی:

،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی پیش از خطبه های نماز جمعه کردکوی طی سخنرانی گفت: مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی و معضل بزرگ و پیچیده در جامعه جهانی و بویژه در کشور ایران تمام اقشار جامعه را در معرض تهدید قرار داده است.

به گزارش رادکانا ،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی پیش از خطبه های نماز جمعه کردکوی طی سخنرانی گفت: مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی و معضل بزرگ و پیچیده در جامعه جهانی و بویژه در کشور ایران تمام اقشار جامعه را در معرض تهدید قرار داده است. 

وی به تحمیل خسارت ها و پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر در ابعاد مختلف به کشور اشاره کرد و افزود: خسارتهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی ازجمله خسارت ها و پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر در کشور می باشد.

علی شعبانی علمی کردن مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و افزود: انجام پژوهش و تحقیقات لازم در خصوص وضعیت شیوع مصرف مواد مخدر و اعتیاد، شناسایی عوامل موثر در اعتیاد، ارزیابی اقدامات صورت پذیرفته در امر مبارزه و بهره گیری از ظرفیت نخبگان در مبارزه با مواد مخدر از موثرترین عوامل در مبارزه مواد مخدر می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: اولویت
 مبارزه با مواد مخدر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه با ارائه آموزشهای لازم به منظور ایجاد حساسیت و ترس همراه با مراقبت است.

شعبانی متذکر شد: توسعه و پیشرفت نیازمند امنیت و آرامش خاطر است و یکی از مهمترین مسائلی که امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره می اندازد مسئله اعتیاد و مصرف مواد مخدر است.

وی همچنین بر مشارکت عمومی مبارزه با مواد مخدر و کاهش اعتیاد تاکید کرد.

انتهای پیام/


نظرات