10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202408

06 تیر 1401 12:46

بازدید: 381

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه اهل سنت شرق گلستان:

آخوند محمد امین صفری گفت: مسلما با بررسی گذشته آمریکا و اقدامات کنونی دولتمردان آن، به اینکه آمریکا عامل بزرگترین جنایت ها در طول تاریخ بشریت است؛ پی خواهیم برد.

به گرازش رادکانا ؛محمد امین آخوند صفری، امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: اگر بخواهیم حقوق بشر آمریکایی را بازگو کنیم؛ حقوق بشر آمریکایی یعنی ظلم و برتری آمریکایی ها بر دیگران.

 

وی افزود: آمریکا؛ خود را کدخدای جهان می داند و در راستای اثبات این موضوع از هیچ جنایتی در سطح جهان و بر علیه بشریت دریغ نمی کند.

آخوند صفری تاکید کرد: با بررسی تاریخ آمریکا و اقدامات دولتمردان و سیاستمداران آن، به اینکه بزرگترین جنایت ها علیه بشریت از سوی آمریکا بوده؛ خواهیم رسید.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تصریح کرد: با واکاوی کودتاهای صورت گرفته در کشورهای مختلف جهان، به اینکه آمریکا و دیگر هم پیمانان آن پشت پرده این اتفاقات بوده اند؛ می رسیم و اینها گوشه ای از خیانت های آمریکا در حق مردم و دولتمردانی است که به آنها اعتماد کردند؛ است.

وی ادامه داد: در حالی که تحریم دارو بر مردم کشورها جنایت بشری محسوب می شود؛ اما همین آمریکا که دم از حقوق بشر می زند؛ کشور ایران را  در حوزه های مختلف اعم از دارویی تحریم می کند و در قبال اقدامات خصمانه خود، ایران را در سازمان های مختلف بین المللی متهم به رعایت نکردن حقوق بشر می کند.

عالم اهل سنت در پایان سخنان خود تاکید کرد: حاصل اعتماد به آمریکا پشیمانی است و اثبات ادعای ما کشورهایی هستند که پس از اعتماد ویرانه شدند.

انتهای پیام/


نظرات