06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202440

08 تیر 1401 21:43

بازدید: 573

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان، ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در گروه دختران مشخص شد و زهرا فلاح و باران جمال لیوانی از گلستان به همراه هشت بازیکن دیگر از کشورمان به عنوان اعضای اصلی تیم ملی انتخاب شدند.

به گزارش سرویس ورزشی رادکانا؛برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان، ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در گروه دختران مشخص شد و زهرا فلاح و باران جمال لیوانی از گلستان به همراه هشت بازیکن دیگر از کشورمان به عنوان اعضای اصلی تیم ملی انتخاب شدند.

پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان روز‌های ششم تا نهم مرداد ماه به میزبانی کشور بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

شیر دختر کردکوی با افتخار فیکس تیم ملی نونهالان شده و برای حضور در رقابت های جهانی بلغارستان، طی روزهای ششم و نهم مردادماه برای حضور در مسابقات جهانی به همراه دیگر هم تیمی های خود به شهر صوفیه بلغارستان اعزام خواهد شد.

? زهرا فلاح متولد سال ۱۳۸۹ از شهرستان کردکوی در استان گلستان است.

? وی به مدت ۳ سال است که تکواندو را بصورت حرفه ای زیرنظر استاد مهرنوش اسماعیلی آغاز کرد.

? امروز زهرا فلاح بعنوان دختری پرافتخار برای شهرمان کردکوی تبدیل شده و ان شاالله به امید خدا و دعاهای خیر شما مردم شریف کردکوی مدال طلای مسابقات جهانی بلغارستان را از آن خود کند.

انتهای پیام/


نظرات