10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202456

11 تیر 1401 10:15

بازدید: 339

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار زهرایی عنوان کرد؛

سردارزهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت : قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت رسانی گروه های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه اندازی شد.

به گزارش رادکانا؛ سردارزهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت رسانی گروه های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه اندازی شد.

زهرایی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی افزود: به منظور هماهنگی بین دستگاهی و عدم موازی کاری و انسجام در خدمت رسانی در مناطق زلزله زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار موثر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت رسانی در دو سطح استانی و منطقه ای با حضور گروه های جهادی استان هرمزگان و استان های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد  سایر ورود خواهند کرد.

دکتر محمد زهرایی گفت: بسیج سازندگی و گروه های جهادی غرب استان در شهرستان های هرمزگان، بندرخمیر، بندرلنگه، و سایر شهرستان ها با تمامی امکانات و تجهیزات خود در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.

زهرایی ضمن تسلیت به خانواده های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب دیده گان این حادثه گفت : گروه های جهادی ، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی در کنار این هموطنان عزیز خواهند ماند.

انتهای پیام/


نظرات