04 اردیبهشت 1403 | ١٤ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202457

11 تیر 1401 10:52

بازدید: 367

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون امور جوانان ورزش و جوانان گلستان:

معاون امور جوانان ورزش و جوانان گلستان از تاسیس کانون‌های واسطه‌گری ازدواج در گلستان به مناسبت هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش رادکانا؛حامد ملاحسنی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در هفته ازدواج نسبت به فرهنگ سازی آیین‌های سنتی ازدواج و معرفی الگوهای موفق ازدواج در استان اقدام می کنیم.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: ماموریت ویژه ما در حوزه جوانان تبلیغ ازدواج است و گروه های مردمی و سمن‌ها در این مسیر به ما کمک می‌کنند.

ملاحسنی خاطرنشان کرد:  سلسله جشن‌های وصال را در استان به مناسبت هفته ازدواج پیش‌بینی کردیم که در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره ازدواج اقوام گلستان زمین در این هفته پیش‌بینی شده و در این راستا یک جشن روستایی در یساقی کردکوی و به همت مجمع خیرین ازدواج مراسم ۵۰ جشن ازدواج ۵۰ زوج را برگزار می‌کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: در ناهارخوران و جنب آبشار مصنوعی با همکاری اوقاف و امور جوانان گرگان جشن ازدواج آسان تعدادی از زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

ملاحسنی تاکید کرد: خدمات مشاوره رایگان با زوج‌های جوان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد، سینمای عصر جدید گرگان و سینمای آزادشهر در این هفته برای زوج‌های جوان ۱۸ تا ۳۵ سال است و علاقمندان می‌توانند برای این منظور مشخصات خود را به شماره تماس ۰۹۱۱۲۷۱۷۱۲۱ در شبکه اجتماعی ارسال کنند.

وی افزود: کلیه بقاع متبرکه در اختیار زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم عقد در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: تاسیس کانون‌های واسطه‌گری در ازدواج از دیگر اقدامات ما در هفته ازدواج در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


نظرات