06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202472

13 تیر 1401 10:13

بازدید: 385

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مترجم کتاب دفترچه راهنمای مغز؛

محمد کلویی، مترجم کتاب دفترچه راهنمای مغز با معرفی این کتاب یادگیری بهتر را مساوی با زندگی بهتر می داند و می گوید: هدف از تولید این اثر فاخر را بهبود کیفیت زندگی است.

به گزارش رادکانا؛ از بدو تولد ابزاری گران بها ،قدرتمند و البته پیچیده به هریک از انسان ها اعطا شده که نامش مغز است.

کتاب دفترچه راهنمای مغز توسط کتاب چ دکتر پیرس جی.هاورد و تیمش مبتنی بر آخرین یافته های حوزه روان شناسی ،عصب شناسی و علوم شناختی مناسب عموم نوشته شده است .

این کتاب راهنمای جامعی است که با پیروی از اصول آن می توانیم عملکرد مغز و ذهن را جهت یادگیری بهتر به اوج برسانیم.این کتاب با سرمایه گذاری شرکت دانش بنیان دانشسرا مغز ریاضی به مدیریت جناب آقای کلویی تولید و چاپ و توزیع شد .

این کتاب توسط تیم ترجمه دانشسرا متشکل از جناب دکتر علم الهدیی (عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ،ریاست محترم پارک علم و فناوری خراسان رضوی) سرکار خانم دکتر پرهیزگار و جناب آقای محمد کلویی (معلم ریاضی ،مولف و مترجم کتب دانشگاهی و مولف کتب ریاضی انتشارات گاج) ترجمه و بازنویسی شد.

جناب آقای محمد کلویی یادگیری بهتر را مساوی با زندگی بهتر میداند و هدف از تولید این اثر فاخر را بهبود کیفیت زندگی یاد می کند. هدف این کتاب ارایه راهکارهای عملی جهت ارتقا عملکرد مغز مناسب همه سنین است و در ۳۷ مبحث تقسیم شده است .

این کتاب برخلاف سایر کتب دانشگاهی که مخاطبان خاص دارد با زبان ساده و عامیانه بازنویسی شده است که هر مخاطب بتواند از مفاهیم ارزشمند آن بهره جوید.

این کتاب شامل تنها مطالب تئوری نمی باشد بلکه با ارایه راهکارهای عملی موجب رشد مخاطب شده و خوانندگان کتاب پس از اجرای تمارین به رشد قابل توجهی در حوزه یادگیری می رسد.

چگونه مفاهیم را بهتر به حافظه بسپاریم؟

چرا فراموش کار شدم و برای حل آن چه کنم؟

چگونه خاطرات و مفاهیم آموخته را بازگردانی کنم؟

به عنوان معلم چگونه مفاهیم را بهتر بیاموزیم؟

به عنوان مدیر سازمان چگونه بهره وری منابع انسانی را توسعه دهیم؟

همگی سوالات را در این کتاب میتوانید بیاید.

این کتاب باید در قفسه کتاب هر فرد متفکری باشد.

انتهای پیام/


نظرات