06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202476

13 تیر 1401 14:25

بازدید: 541

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار کردکوی و جلال ایری نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در جمع ورزشکاران فوتبالیست شهرستان در باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک، اظهار کرد: در هفته دولت زمین فوتبال چمن مصنوعی ورزشگاه تختی اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سرویس ورزشی رادکانا؛ فرماندار کردکوی و جلال ایری نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در جمع ورزشکاران فوتبالیست شهرستان در باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک، اظهار کرد: در هفته دولت زمین فوتبال چمن مصنوعی ورزشگاه تختی اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی به بهره برداری می رسد.

?وی با بیان اینکه ۷ زمین فوتبال چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان کردکوی نیز در دست ساخت است، افزود: در آینده نزدیک با پیگیری های مجموعه مدیریت شهرستان و نماینده محترم مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

?محمدباقر مولایی فر خاطرنشان کرد: از داشتن یک  تیم منتخب فوتبال در شهرستان برای مسابقات لیگ استانی و کشوری حمایت می کنیم.

?وی اظهار امیدواری کرد: در تلاشیم تا با سیاست گذاری های متولیان ورزش و جوانان و حمایت‌های مجموعه مدیریت شهرستان و نماینده در مجلس استعدادهای بیشتری در شهرستان شناسایی و در سطح استانی و کشوری معرفی شوند.

 

انتهای پیام/


نظرات