06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202622

24 تیر 1401 22:27

بازدید: 762

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رادکانا گزارش می دهد:

امروز صبح در اتفاقی ناگوار، یکی از ساختمان های نیمه کاره مسکن مهر کردکوی در آتش سوخت؛ هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده و تحقیقات مسئولان اطلاعاتی و قضایی شهرستان کردکوی ادامه دارد و ما هم بر حسب رسالتمان نتیجه تحقیقات را برای شما مردم شریف کردکوی منتشر خواهیم کرد.

به گزارش سرویس حوادث رادکانا؛  امروز صبح در اتفاقی ناگوار، یکی از ساختمان های نیمه کاره مسکن مهر کردکوی در آتش سوخت.

هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده و تحقیقات مسئولان اطلاعاتی و قضایی شهرستان کردکوی ادامه دارد و ما هم بر حسب رسالتمان نتیجه تحقیقات را برای شما مردم شریف کردکوی منتشر خواهیم کرد.

بیت المالی که سالها بدلیل کوتاهی مدیران وقت و بعد بحال خود رها شده بود و امروز به باد هوا رفت.

 از این اتفاق ناگوار که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شد میتوان علیرغم بزرگی فاجعه تلنگری برای هوشیاری مدیران شهری و شهرستانی هم تعبیر کرد.

برخی از فیلم هایی که توسط حاضرین در صحنه در فضای مجازی منتشر شده است حاکی از فداکاری و ایثار ماموران آتش نشانی شهرداری کردکوی است که با ساده ترین و کمترین امکانات به یکی از مهیب ترین حریق های مدت اخیر در منطقه مشغول هستند که نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی و شهرستانی به این بخش می باشد.

ماموران آتش نشانی شهرداری کردکوی امروز در اقدامی ایثارگرانه دل در آتش زده و مقابل این آتش سوزی مهیب ایستادند.

تجهیزات کم بخش آتش نشانی شهرداری کردکوی چند سوال را برای اذهان عمومی ایجاد کرده است که در اینجا به چند سوال اشاره میکنیم:

* آتش سوزی امروز در ساختمانی بدون سکنه رخ داد، حال سوال اینجاست خدایی نکرده اگر مانند اتفاقی مشابه در ساختمانی با حضور شهروندان عزیزمان رخ دهد، آیا تجهیزات آتش نشانی کردکوی برای اطفای حریق کافیست؟

** آیا خریداری بروزترین و پیشرفته ترین وسایل ایمنی برای این قشر فداکار که امنیت جانی آنان را تامین کند هزینه زیادی دارد؟

* آیا وجود محیط زیست بکر شهرستان و احتمال آتش سوزی در روزهای گرم سال نباید دلیلی بر تلاش مدیران شهرستانی در تجهیز امکانات و افزایش نیروی متخصص برای بخش آتش نشانی و دیگر بخش های مرتبط باشد؟

* تمام موضوعات ذکر شده از این باب بیان شد تا مبادا در آینده شاهد حریقی در سطح شهرستان باشیم که پس از آن دیگر کار از کار گذشته باشد!

آتش سوزی مسکن مهر را میتوان تلنگری برای مدیران شهری و شهرستانی تعبیر کرد.

امیدواریم با همت و تلاش شهردار محترم که این روزها در بخش های مختلف فعال است، بخش آتش نشانی شهرداری کردکوی امکانات و تجهیزات جدیدی را به خود ببیند.



انتهای پیام/


نظرات