01 اردیبهشت 1403 | ١١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202656

30 تیر 1401 15:05

بازدید: 762

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

این دیگر ترک فعل نیست، حذف فعل است!

منطقه جنوبی شهرستان کردکوی به دلیل وجود پارک جنگلی امام رضا (ع)، مناطق توریستی درازنو، جهان نما و برج تاریخی رادکان همواره جزو مسیرهای پرتردد ساکنان بومی و مسافران غیربومی می باشد.

به گزارش رادکانا؛ منطقه جنوبی شهرستان کردکوی به دلیل وجود پارک جنگلی امام رضا (ع)، مناطق توریستی درازنو، جهان نما و برج تاریخی رادکان همواره جزو مسیرهای پرتردد ساکنان بومی و مسافران غیربومی می باشد.

مسیرهایی با شیب هایی زیاد و دره هایی خطرناک که نیازمند تجهیزات ایمنی مناسب جهت امنیت جانی سرنشینان وسایل نقلیه متفاوت می باشد.

اما گزارشات و پیام های ارسالی شهروندان به پایگاه خبری و مردمی رادکانا از عدم توجه مدیران راهداری شهرستان به این بخش دارد و گویا جاده های مناطق جنوبی که راه ارتباطی بسیاری از اهالی روستاهای کوهپایه ای شهرستان کردکوی می باشد از نظر ایمنی بسیار تاسف آور است.

عدم وجود گاردریل، عدم بافت مناسب جاده، عدم وجود تابلوهای علائم رانندگی و نکاتی دیگر را می توان از کمبودهای جاده های کوهستانی شهرستان کردکوی نامید که می تواند برای هرکدام از سرنشینان وسایل نقلیه از جمله شهروندان بومی و حتی مسافران غیربومی تهدیدی برای جان و مال آنان تعبیر شود.

گفته شده گاردریل این محور سرقت شده، با گذشت چند ماه از سرقت گاردریل در این مسیر چرا همچنان این جاده پرخطر با شیب تند باید بدون گاردریل باشد؟!

سالانه خودروهای زیادی به داخل دره سقوط می کنند و خانواده های داغدار می شوند!

آقایان مسئول اگر خودرویی به درون دره ای که حتی یک گاردریل ساده ندارد سقوط کند چه کسی پاسخگوست؟

راهداری شهرستان کردکوی و استان گلستان پاسخگوی عملکرد خود باشند!

 

 

انتهای پیام/


نظرات