05 اردیبهشت 1403 | ١٥ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202731

22 مرداد 1401 10:26

بازدید: 422

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

خواجه مظفری گفت: یکم شهریور استان گلستان میزبان هیئت تجاری روسی است.

به گزارش رادکانا ؛ حسین خواجه مظفری،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از حضور هیئت تجاری از کشور روسیه  در استان گلستان خبر داد و گفت: برای نخستین بار و با پیگیری اتاق تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان یک هیئت 16 نفره شامل شرکت های تعاونی و تولیدی استان به روسیه سفر کرد.

خواجه مظفری ادامه داد: در این سفر تلاش شد که گوشه ای از توانمندی های استان معرفی شود و در این راستا دیداری با وزیر صمت، کشاورزی و بازرگانی این کشور داشتیم تا با ظرفیت های این کشور نیز آشنا شویم.

وی افزود: پس از این سفر مقدمات حضور تجار روسی به گلستان فراهم شده و هیئتی شامل بیش از 70 نفر به استان گلستان سفر می کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: این هیئت تجاری با حضور شرکت ها و هلدینگ های کشور روسی انجام می شود و مقدمی است که رئیس جمهور تاتارستان و هیئت همراه به استان گلستان سفر کند.

خواجه مظفری بیان کرد: یکم شهریور ماه استان گلستان میزبان این هیئت از تجار روسی است و چند دیدار از جمله نشست با جهاد کشالورزی، صمت، اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین مسئولان استان در حال رایزنی هستند که پیمان خواهرخواندگی گرگان با کازان در این سفر انجام شود.

انتهای پیام/


نظرات