01 اردیبهشت 1403 | ١١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202732

22 مرداد 1401 10:29

بازدید: 529

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بصورت همزمان در نقاط مختلف گلستان برگزار می شود

۲۳ مردادماه و همزمان با روز مقاومت اسلامی استان گلستان ۱۱ برنامه شاخص در سرتاسر استان با حضور چهره‌های برجسته جبهه مقاومت برگزار می شود.

به گزراش رادکانا؛ مردادماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز گرامیداشت مقاومت اسلامی نامیده شده است تا بار دیگر بر وحدت، همدلی و حمایت همه آزادی خواهان از جبهه مقاومت اسلامی در برابر مستکبران و متجاوزان تاکید شده و زمینه ساز تعمیق حرکت های بزرگ و منسجم معنایی در برابر آنها شود.

به همین منظور در ابتکاری شایسته جمعی از فعالان و مدیران فرهنگی، تقریبی و مذهبی استان گلستان اقدام به برگزاری ویژه برنامه های شاخصی در روز مقاومت اسلامی با حضور چهره های شاخص جبهه مقاومت اسلامی در سرتاسر شهرستانهای این استان کرده اند.  

این همایش در شهرستان گرگان روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح و در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا گلستان با حضور و سخنرانی دکتر خالد قدومی نماینده حماس در ایران و حجت الاسلام دکتر سید حمیدالحسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگ‌روز مقاومت اسلامی در شهرستان علی آباد کتول در همین روز یعنی یکشنبه ساعت ۱۰ صبح و در مسجد جامع شهرستان علی آبادکتول با سخنرانی شیخ دکتر یوسف الناصری نایب رئیس سابق حرکت النجباء عراق برگزار می شود.

این مراسم بزرگ و حماسی در شهرستان بندرگز در روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور و سخنرانی دکتر عبدالرئوف شایب دبیرکل جبهه خلاص بحرین برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

ویژه برنامه روز مقاومت اسلامی در شهرستان بندر ترکمن نیز در روز شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۶ عصر و در سالن آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن با سخنرانی دکتر شیخ دکتر عبدالوهاب ملا رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق برگزار می شود.

مردم شهرستان آزادشهر در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۰ صبح و در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان میزبان مراسم روز مقاومت اسلامی با سخنرانی ‌دکتر سلیم المنتصر نماینده یمن در ایران خواهند بود.

مراسم روز مقاومت اسلامی در گنبدکاووس نیز روز یکشنبه ۲۳ مردادماه راس ساعت ۲۱ شب و در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید علیه السلام این شهر و با سخنرانی شیخ دکتر عبدالوهاب ملا رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق و دکتر سلیم المنتصر نماینده یمن در ایران برگزار خواهد شد. 

این مراسم حماسی و بزرگ در شهرستان آق قلا در روز شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۱ صبح و در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با سخنرانی شیخ دکتر عبدالوهاب ملا رئیس اتحادیهدعلمای اهل سنت عراق در این شهرستان برگزار می شود. 

شهرستان کردکوی نیز در غرب استان گلستان به مناسب روز مقاومت اسلامی میزبان ویژه برنامه ای با حضور و سخنرانی دکتر عبدالرئوف شایب دبیرکل جبهه خلاص بحرین در مسجد جامع شخر کردکوی خواهد بود.

مراسم بزرگداشت روز مقاومت اسلامی در شهرستان مینودشت نیز روز یکشنبه ۲۳ مردادماه راس ساعت ۲۰ و همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ این شهرستان برگزار خواهد شد. 

برنامه تدارک دیده شده در شهرستان کلاله و مراوه تپه در این روز نیز با حضور و سخنرانی شیخ دکتر خالد عبدالوهاب ملا رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کلاله برگزار خواهد شد.

شهرستان گالیکش نیز به مناسبت روز مقاومت اسلامی در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۲۰ در مسجد جامع شهر گالیکش میزبان دکتر خالد قدومی نماینده حماس در ایران و ویژه برنامه این روز بززگ‌خواهد بود.


نظرات