10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202750

23 مرداد 1401 12:38

بازدید: 574

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول اتحادیه رادیو و تلوزیون عراق:

مسئول اتحادیه رادیو و تلوزیون عراق گفت: از مردم این استان گلستان که استان شهید پرور است دعوت می‌کنم که به اربعین بیاورند و برادران شیعه و سنی استان با جریان بزرگ اربعین آشنا شوند.

به گزارش رادکانا؛ سید حمید الحسینی پیش از ظهر امروز در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: شهدای عزیزی که در کشور سوریه و عراق به فیض شهادت رسیدند و شهدای مدافع حرم استان گلستان درود می‌فرستیم.

مسئول اتحادیه رادیو و تلوزیون عراق ادامه داد: از مردم این استان گلستان که استان شهید پرور است دعوت می‌کنم که به اربعین بیاورند و برادران شیعه و سنی استان با جریان بزرگ اربعین آشنا شوند.

الحسینی بیان کرد: اختلافاتی که در عراق می‌بینید طبیعی است، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر حزب بعث عضو رسمی داشت که ۸۰۰ هزار نفر آن شیعه بودند که لذا هر کاری در عراق می‌کنید صداهایی را می شنوید، برخی از این افراد داعش شدند و برخی لباس روحانیت به تن کردند و از حرف‌هایشان می‌فهیم که آنها بعثی هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: حاج قاسم را باید در میدان عمل بشناسيد حاج قاسم نه پسر عشیره بود نه یک آقازاده و تنها در میدان نیروهای مخلص را شناسایی می‌کرد و از ظرفیت آنها به کارگیری می‌کرد.

الحسینی افزود: اتفاقی که در عراق رخ داد باعث شد حرم یک سنگر شود و این در حالی بود که باید از حرم دفاع می‌کردیم .

وی بابیان اینکه ما باید حرم را حفظ کنیم نه اینکه حرم را سنگر خود قرار دهیم، افزود: انحصار و سلطه گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق بیشتر شده بود که حاج قاسم رسید و شر دشمنان دین و دیانت را کم کرد.

این مقام مسئول افزود: به تمام معنا حرکات و سکنات حاج قاسم می‌توانیم مورد بحث قرار دهیم و باید بنیدشیم چرا حاج قاسم موفق شد و دلیل آن چیست و باید در تمامی ابعاد شخصیتی حاج قاسم بحث کنیم.

الحسینی خاطرنشان کرد: حاج قاسم یک مدرسه است و نه کتاب و نه معرفی می‌خواهد، حاج قاسم داخل منطقه افراد را شناسایی می‌کرد و از توانایی آنها را استفاده می‌کرد و به این واسطه نیروهای قدس در همه جا حضور دارد.

انتهای پیام/


نظرات