05 اردیبهشت 1403 | ١٥ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202765

24 مرداد 1401 17:05

بازدید: 459

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیربنادر و دریانوردی گلستان:

مدیربنادر و دریانوردی گلستان گفت: طبق برنامه تعیین شده تا اوایل شهریور 1402 لایروبی کانال آشوراده به پایان می‌رسد، ابراز داشت: لایروبی دو کانال دیگر براساس نظر محیط زیست پس از این زمان آغاز می شود.

به گزارش رادکانا؛  الله یار اسعدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل قرارگاه خبری در آستانه هفته دولت کاری نو و ارزشمند است که باید از بانیان آن قدردانی کرد.

مدیربنادر و دریانوردی گلستان  ادامه داد: موضوع علاج‌بخشی خلیج_گرگان موضوعی ملی و فرااستانی است، کاری که برای نجات خلیج گرگان در دولت سیزدهم آغاز شده است همان پیشنهادات سازمان بنادر در سال ۹۳ و ۹۴ است که متاسفانه آن زمان مورد توجه قرار نگرفت.

اسعدی یادآور شد: درسفر رئیسی و حضور ۲ تا ۳ ساعته رئیس‌جمهور در خلیج گرگان، دستورات ویژه برای علاج‌بخشی خلیج صادر شد و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هم پیش‌بینی شد.

وی خاطرنشان کرد: از اردیبهشت ماه امسال به صورت عملیاتی کار لایروبی خلیج با احداث ۴ دایک برای دپوی گل‌ولای آغاز شد. ۴۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات در خلیج گرگان مشغول به کار است. دوهفته قبل یک دستگاه کاترساکشن وارد خلیج شده و تا هفته آینده دو دستگاه کاترساکشن دیگر وارد منطقه می‌شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه طبق برنامه تعیین شده تا اوایل شهریور 1402 لایروبی کانال آشوراده به پایان می‌رسد، ابراز داشت: لایروبی دو کانال دیگر براساس نظر محیط زیست پس از این زمان آغاز می شود.

انتهای پیام/


نظرات