10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202768

24 مرداد 1401 17:22

بازدید: 594

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: بنا است یک هزار پنل خورشیدی را برای مددجویان استان ایجاد کنیم و در هفته دولت بیش از 150 مورد آن رقم به بهره برداری می رسد.

به گزارش رادکانا؛ عیسی بابایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت ۲۵۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزا با ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ۲۲۲ واحد مسکونی نیز با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و کمک‌های فنی و انشعابات رایگان ویژه مددجویان افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان  ادامه داد: پارسال ۸۵۰۰ شغل توسط کمیته امداد در استان ایجاد شد و امسال با پیش بینی ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی، تعهد ایجاد ۱۲ هزار شغل برعهده این دستگاه قرار گرفت که تاکنون ۱۴۵۰ شغل با ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شد.

بابایی یادآور شد: زنجیره تولیدی نوغانداری، پرورش زنبورعسل، کارگاه‌های پنل خورشیدی و پرورش ماهیان در قفس در حوزه اشتغالزایی در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا سال گذشته فقط مددجویان تحت پوشش از تسهیلات برخوردار می‌شدند اما از امسال کسانی که در دهک‌های یک تا ۵ درآمدی قرار دارند هم می‌توانند از بسته‌های اشتغال، تسهیلات و دوره‌های آموزشی برخوردار شوند.

این مقام مسئول افزود: در حوزه مسکن ۴۵۰ واحد ویژه مددجویان تا دهه فجر در استان احداث می‌شود.

بابایی یادآور شد:بنا است یک هزار پنل خورشیدی را برای مددجویان استان ایجاد کنیم و در هفته دولت بیش از 150 مورد آن رقم به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/


نظرات