05 اردیبهشت 1403 | ١٥ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202844

01 شهریور 1401 11:46

بازدید: 671

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اظهارنظر مبهم کامرانی‌فر درباره یک نامزد؛

اظهارنظر مبهم دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نامزدهای انتخابات ریاست این نهاد باعث شکل‌گیری اخبار و حواشی بسیاری شده است.

به گزارش  رادکانا؛ در شرایطی که لحظه به لحظه به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و همه‌چیز در آسمان فوتبال ایران رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته، آتش حواشی و اخبار داغ از وضعیت کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بیش‌تر گُر می‌گیرد.

پیش از این توسط کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال، ۳ نامزد به نام‌های مهدی تاج، سیدمیرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی با بررسی مدارک ثبت‌نامی به عنوان نامزدهای نهایی احراز کرسی ریاست فوتبال ایران معرفی شده بودند اما چند اتفاق باعث شده تا وضعیت یکی از این مدیران فوتبالی به شدت بغرنج شود و همه چیز را تحت تأثیر قرار بدهد.

مسائلی نظیر وجود نام این کاندیدا در لیست متخلفین پرونده جنجالی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان و وجود پرونده باز قضایی پس از اعلام رأی نهایی پرونده عقد قرارداد ننگین با مارک ویلموتس توسط CAS، سبب شده تا مهدی تاج در آستانه عدم احراز صلاحیت قرار بگیرد؛ موضوعی که دبیرکل فدراسیون هم به آن پرداخت.

یک نفر از قطار انتخابات پیاده شد

حسن کامرانی‌فر در این رابطه اظهار داشت: کمیته بدوی انتخابات در حال بررسی هستند و موضوعی که الان می‌توانم بگویم، این است که ۲ نفر تایید شده‌اند و نفر سوم هم منتظر هستیم ببینیم وضعیت‌شان چطور خواهد شد و اعلام خواهیم کرد. انتخابات به موقع و سر تاریخی که مشخص شده برگزار خواهد شد.

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد یک مدعی بزرگ تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال از قطار رقابت پیاده شده و در صورت تأیید نهایی نظر مراجع ذی‌صلاح نظارتی توسط کمیته بدوی انتخابات، کارزار ۸ شهریورماه با رقابت ماجدی و محمدی برگزار خواهد شد و برنده این دوئل به اتاق ریاست طبقه چهارم ساختمان فدراسیون خواهد رسید.

انتهای پیام/


نظرات