05 اردیبهشت 1403 | ١٥ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202875

08 شهریور 1401 11:19

بازدید: 765

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت:توسعه و پیشرفت همه جانبه مد نظر ما است و موضوعات مربوط به اقتصاد مردم اولویت قرار دارد.

به گزارش رادکانا؛ علی محمد زنگانه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در تعامل تعامل نمایندگان شعار سر دادیم که هفت به اضافه یک هستیم و باید همه ظرفیت‌ها را به کارگیری کنیم، نمایندگان با وزرا در مجلس دیدار می‌کنند و در این دیدارها می‌توانند مشکلات استان را پیگیری کنند.

استاندار گلستان ادامه داد: حضور این عزیزان برای رفع عقب ماندگی تاریخی کمک می‌کند و وقتی مشکلات زیاد است باید همت جمعی ما نیاز زیاد باشد.
زنگانه گفت: از مجموعه گروه‌های اثرگذار در انتصابات استفاده می‌کنیم و گروه های انقلاب یو هم سو با دولت، نمایندگان و گروه های مردمی در حوزه انتصابات استقبال کردیم.

وی افزود: توانستیم  در  انتصابات نیروهای خوبی کشف کنیم و شاید مدیری را منصوب کردیم که از لیست‌های مختلف است و نظر مشورتی کار آمد و موثری بوده است. 

این مقام مسئول متذکر شد: توسعه و پیشرفت همه جانبه مد نظر ما است و موضوعات مربوط به اقتصاد مردم اولویت ما قرار دارد و این به معنی این نیست که از سایر ابعاد غافل شویم.

زنگانه متذکر شد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای میراث فرهنگی به تصویب رسیده است وبازارچه صنایع دستی مورد توجه قرار گرفته است و اکثر شهرستان‌ها پروژه نیمه تمام در نظر گرفته شده است.


وی گفت: در استان در تلاش هستیم ۹۴ هزار واحد مسکونی طی چهار سال بسازیم و به همین میزان نیز متقاضی وجود دارد و یکی از چالش‌های ما تامین زمین برای متقاضیان است.

این مقام مسئول افزود: تدبیر شده به صورت هفتگی در حوزه مسکن نیز این تدبیر را انجام دهیم و احساس کردیم که یک کار جهادی در این خصوص لازم است.


زنگانه متذکر شد: یک هزار و ۸۰۰ هکتار زمین مسکونی برای احداث ۹۴ هزار واحد مسکونی نیاز داریم و برای واگذاری زمین دستگاه‌های اجرایی را فرا خوان کردین و  اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی باید به مسکن و شهرسازی واگذار شود.

وی گفت: نخستین کلنگ‌زنی یک هزار واحدی را در شهر گرگان انجام دادیم و در ۶ ماه دوم سال سرعت ساخت مسکن افزایش پیدا می کند.

این مقام مسئول متذکر شد: ۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی باید بسازیم و ۶۰ درصد این اراضی تاکنون تامین شده است.

انتهای پیام/


نظرات