09 فروردین 1403 | ١٨ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 202877

08 شهریور 1401 18:39

بازدید: 661

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کردکوی:

میلاد گیلانی در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و ترافیکی شهر کردکوی اظهار کرد: در سه سال باقیمانده عمر شورا تمام توان خود را برای کردکویی آباد و توسعه یافته خرج می کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: میلاد گیلانی در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و ترافیکی شهر کردکوی اظهار کرد: در سه سال باقیمانده عمر شورا تمام توان خود را برای کردکویی آباد و توسعه یافته خرج می کنیم.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر بدنبال رفع مشکلات برجای مانده از گذشته بودیم، افزود: مشکلات و کاستی هایی که اگر در همان دوران خود رفع میشد امروز ما با سرعت بیشتری بر روی توسعه یافتگی کردکوی قدم بر می‌داشتیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کردکوی تاکید کرد: کردکوی به یکی از بهترین و توسعه یافته ترین شهرهای استان گلستان تبدیل خواهد شد.

گیلانی با اذعان بر اینک در توسعه و آبادانی کردکوی از گرگان هم سبقت خواهیم گرفت، تاکید کرد: هر پنج عضو شورا با هم متحد هستیم و اجازه نمی دهیم هیچ شکافی بینمان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد به قطار پیشرفت و توسعه کردکوی سنگ پراکنی می کنند، متذکر شد: با اتحاد اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و حمایت و همراهی سایر مسئولان و مدیرانی شهرستانی از این سنگ پراکنی ها به سلامت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/


نظرات