30 فروردین 1403 | ٩ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202925

06 آبان 1401 19:55

بازدید: 612

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن خبر داد؛

فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث رادکانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد علی کریمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصد و پايش فضای مجازی کارشناسان پليس مشخص شد فردي در فضای مجازی به قصد تشويش اذهان عمومي، اقدام به راه اندازی صفحه ای با انتشار مطالبی کذب می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم شناسایی وطی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن تصريح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و در نتیجه برای انجام مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کریمی در پایان با تاکید بر اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، گفت: این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم برای بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه و دریافت اخبار موثق به سایت ها و کانال های معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تماس با سامانه 110مرکز فوریت های پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/


نظرات