31 فروردین 1403 | ١٠ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203088

07 دی 1401 10:16

بازدید: 539

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اندیشکده بسیج اساتید استان گلستان:

رئیس اندیشکده بسیج اساتید استان گلستان گفت: دشمن، جامعه اسلامی را هدف قرار داده است تا تمدن اسلامی بسط پیدا نکند و به وسیله آن از ظهور منجی عالم بشریت جلوگیری شود و برای تحقق این هدف نیز، زن ایرانی را هدف توطئه های خود قرار داده است تا با برداشتن حجاب، زن ایرانی مانند زن غربی شود.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ دکتر علی سلیمان دوست در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: لازمه  صبر، بصیرت است و با توجه به احادیث، کسی در قیامت نمی تواند علم هدایت را به دوش بگیرد مگر اینکه اهل صبر و بصیرت باشد و دو عنصری که در حال حاضر در جامعه ما دیده نمی شود؛ همین دو عنصر صبر و بصیرت است و شخصی مطالبه گری که صبر ندارد؛ انتظار تحقق مطالبه خود در اسرع وقت را دارد؛ که این شدنی نیست.

وی افزود: مسلما برخی از افرادی که به خیابان ها آمدند؛ با نداشتن بصیرت کافی، هدفی برای آمدن در جمع معترضان نداشتند و با جدا کردن برخی از افراد که دغدغه های سیاسی و معیشتی و غیره داشتند؛ این افراد حدود 70 درصد این معترضان را تشکیل می دادند.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: زنی که لخت می شود و در میان مردم ظاهر می شود؛ مسلما جزو شیاطین است چرا که شیطان در جلدهای مختلف به فریب انسان اقدام خواهد کرد و جای این سوال پیش میاید که در تمدن چندین هزار ساله ما، کدام زن در جمع فحش ناموسی و الفاظ رکیک به کار برده است که در این اغتشاشات اخیر دیده شد؟

دکتر سلیمان دوست تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، جامعه اسلامی را هدف قرار داده است تا تمدن اسلامی بسط پیدا نکند تا به وسیله آن از ظهور منجی عالم بشریت جلوگیری شود و برای تحقق این هدف نیز، زن ایرانی را هدف توطئه های خود قرار داده تا با برداشتن حجاب، زن ایرانی مانند زن غربی شود.

وی با اشاره به برخی از اعترافات دشمنان ایران بر اینکه ایران نقطه ای استراتژیک است؛ گفت: دشمنان از اینکه مردم و نیروهای نظامی ایران بر روی نظام و انقلاب خود تعصب داشته باشند و ایران و روسیه در کنار هم قرار گیرند؛ هراس دارد چرا که براساس اعتراف خود آمریکایی ها؛ این دو مورد محقق شود؛ جایی برای قدرت نمایی ایالات متحده آمریکا در جهان نیست.

رئیس اندیشکده بسیج اساتید استان گلستان تاکید کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که از بیرون نمی تواند به نظام جمهوری اسلامی ایران صدمه بزند؛ براین اساس در تلاش است که با تحریک برخی افراد، از درون به ایران صدمه بزند که نتیجه آن کشته شدن برخی از جوانان و نیروهای نظامی و بسیجی ما بود و مسلما کسی که مامور نیروی انتظامی را سلاخی می کند؛دیگر ایرانی نیست!.

انتهای پیام/


نظرات