31 فروردین 1403 | ١٠ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203104

12 دی 1401 08:05

بازدید: 540

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سمیرا نوده در یادداشتی نوشت:حضور شهدای گمنام همان جوانان برومند و رشیدی که در سنین مختلف جوانی از همه ی لذتهای دنیوی خود دست کشیدند و برای آرامش و امنیت هموطنانشان، جان عزیز خود را فدا کردند، حرف حسابی دارد در خطاب به مدیران و مسئولان حاضر در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان، که فقط به تعدد عکس یادگاری گرفتن با تابوت شهید اکتفا نکنند.

به گزارش سرویس ایثار و شهادت رادکانا؛ امسال شهر دارالمومنین گرگان در روز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ،میزبانی مهمان عزیزی بود که همچون مزار مادر سادات گمنام بوده و با بدرقه پرشور مردم شهید پرور و ولایتمدار گرگان در سایت اداری آرام گرفت.

اما حرف های ناگفته و تلنگرهای حضور شهید بزرگوار در محیط سایت اداری  برای مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای حاضر در سایت اداری جای بسی تامل دارد که امیدواریم  در گذر زمان به فراموشی سپرده نشود.

حضور شهدای گمنام همان جوانان برومند و رشیدی که در سنین مختلف جوانی از همه ی لذتهای دنیوی خود دست کشیدند و برای آرامش و امنیت هموطنانشان، جان عزیز خود را فدا کردند، حرف حسابی دارد در خطاب به مدیران و مسئولان حاضر در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان،  که  فقط به تعدد عکس یادگاری گرفتن با تابوت شهید اکتفا نکنند و با قرائت فاتحه و با بر دست گرفتن تابوت شهید فکر نکنند کار خاصی در حق شهدا انجام داده اند  زیرا این شهدای والامقام هستند که در روزگاری که مردم، فاتحه مدیران بی کفایت را میخوانند دستگیر آنان می شوند.

 زیرا جوانان سلحشور و غیوری که پا به میدان نبرد گذاشتن و در این روز  در فراق ، دوری و چشم انتظاری خانواده خود به صورت گمنام غریبانه با تابوتی از چنداستخوان بازگشته اند در راستای حفظ امنیت ناموس و  آرامش زندگی مردم کشورمان بوده است.

خدا نکند روزی رسد که خدایی ناکرده شاهد باشیم مدیران و مسئولان ما در جهاد با نفس خود، شکست خورده اند زیرا فقط به عکس شهدا نگاه و برعکس آرمان‌های شهدا عمل کرده اند و با آسیبهای که به کشور وارد می کنند شرمنده خون شهدا شوند زیرا اینگونه مدیران حتی به تابوت استخوان شهدا هم رحم نمی‌کنند و آن را ابزاری برای پیشبرد کارهای تبلیغاتی خود می دانند.

آری خوب است مدیرانی که هر روز از کنار گلزار شهید بزرگوار در سایت اداری به محل کار خود می روند یادشان نرود که در راه خدمت به خلق چه کارهایی انجام داده اند؟!
 در راه دفاع از آرمان های انقلاب و نظام چه می کنند؟!
آیا شعارها و حرف هایشان با عملشان یکی است؟!
آیا مرد عمل اند و کارهایشان در راه خدمت به خلق و در راه رضای خدا بوده ، یا اینکه با تزویر و ریا بدنبال ثبات و استحکام پست و مقام خود بوده اند؟!

 

تک تک ما، مدیون همه شهدایی هستیم که در "روزگار بازشناسی مرد از نامرد" ، لباس عافیت از تن کندند و لباس رزم پوشیدند.

همگان بدانند در کنار این وامداری عمومی نسبت به مردان دفاع مقدس ، آنان که بر صندلی های مهم مدیریتی تکیه زده اند، به طور خاص مدیون شهدایند زیرا عملکرد خوب مسئولان نظام یعنی رضایتمندی مردم یعنی تحقق آرمان های انقلاب در جامعه یعنی پایداری و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خوب است بدانیم طبق آمار بیان شده اگر تعداد شهدا را بر  تعداد سه هزار پست های مهم کشوری  و استانی تقسیم کنیم در خواهیم یافت که برای هر صندلی مسئولان به طور متوسط به تعداد شهدای کربلا ، ۷۲ شهید وجود دارد.

به عبارتی برای هر صندلی که مسئولان ارشد کشوری و استانی بر آن تکیه زده اند، یک کربلا به پا شده است و چه بد مردمانی هستند اگر بر آن کرسی ها تکیه بزنند و یادشان برود برای همان صندلی که رویش نشسته اند ، 72 نفر به خونشان غلتیده اند و اکنون در زیر خاک اند.

آری اگر مدیران در راستای آرمانهای نظام ،انقلاب و اسلام و حفظ ناموس و امنیت و آرامش کشور  تلاش نکنند و با جاه طلبی و قدرت طلبی بدنبال پست و مقام و کیسه دوزی از  پول بیت المال  برای خود،خانواده و دوستان شان باشند قطعا بدانند خیانت به کشور ، خیانت به خون شهدا و خیانت به مردم کرده اند.
 (شادی روح شهدا صلوات)

خبرنگار گلستان مهر - سمیرا نوده

انتهای پیام/


نظرات