10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203105

12 دی 1401 08:07

بازدید: 631

دیدگاه: 4

ارسال توسط:

آن روز آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که کسی حق ندارد تا مدار ۵۵ درجه نزدیک این منطقه شود. حاج قاسم بدون توجه به این اعلام آمریکایی‌ها سوار هلی‌کوپتر شد!

به گزارش سرویس جهاد و مقاومت رادکانا؛ یکی از همراهان حاج قاسم درباره حضور این فرمانده ارشد جبهه مقاومت در خط مقدم نبرد میان مرز عراق و سوریه ابراز داشت: بعد از اینکه منطقه «حنف» در مرز عراق و سوریه توسط نیروهای ما از دست داعش آزاد شد، حاج قاسم تصمیم گرفت برای وضعیت منطقه و نیروها سری به آنجا بزنیم و از اوضاع مطلع شویم.

ما در سرکشی‌هایی که از مناطق تحت درگیری انجام می‌دادیم، معمولاً با هلی‌کوپتر در رفت‌وآمد بودیم، اما آن روز آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که کسی حق ندارد تا مدار ۵۵ درجه نزدیک این منطقه شود. حاج قاسم بدون توجه به این اعلام آمریکایی‌ها سوار هلی‌کوپتر شد.

بعد از بلند شدن هلی‌کوپتر، او خودش را با نوشتن مطالبی در دفتر یادداشتش مشغول کرد. لحظاتی بعد، جنگنده‌های آمریکایی با دیدن هلی‌کوپتر به ما نزدیک شدند و تلاش کردند ما را از مسیر منحرف کنند. البته آن‌ها نمی‌دانستند هلی‌کوپتر حامل چه شخصیتی است.

من که حسابی نگران و مضطرب شده بودم، چندین بار گفتم: حاجی! جنگنده‌ها دارند نزدیک ما می‌شوند! اما حاجی بدون اینکه حتی سرش را هم بلند کند که جنگنده‌ها را ببیند با آرامش به نوشتن ادامه داد.

تلاش آمریکایی‌ها بی‌نتیجه ماند و دقایقی بعد ما به منطقه مورد نظر در نقطه صفر مرزی رسیدیم. حاج قاسم در آنجا نماز شکر خواند و بعد برگشتیم.

پایان پیام/


نظرات