06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203113

12 دی 1401 09:22

بازدید: 841

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آئین افتتاحیه زمین فوتبال چمن مصنوعی، ست ورزشی و سالن ورزشی مدرسه شه، ی،د قنبزعلی فراتی باحضور مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید اما نکته جالب توجه این خبر این است که امروز مدرسه ای در حاشیه شهر کردکوی زودتر از تنها استادیوم ورزشی این شهر به چمن مصنوعی مجهز شد.

به گزارش سرویس ورزشی رادکانا؛ چندوقتیست که زمین فوتبال مدرسه ش،هی،د قنبرعلی فراتی در حاشیه شهر کردکوی به چمن مصنوعی مجهز شد.

آئین افتتاحیه زمین فوتبال چمن مصنوعی، ست ورزشی و سالن ورزشی مدرسه شه، ی،د قنبزعلی فراتی باحضور مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

اما نکته جالب توجه این خبر این است که امروز مدرسه ای در حاشیه شهر کردکوی زودتر از تنها استادیوم ورزشی این شهر به چمن مصنوعی مجهز شد.

باید به سیدعلی مهدوی مدیر توانمند و باتجربه این مدرسه بخاطر این تلاش و پیگیری خداقوت گفت و از مدیران شهرستانی و استانی خواستار بهره برداری زودهنگام از زمین فوتبال چمن مصنوعی تختی کردکوی شویم.

به گفته محمدباقر مولایی فر فرماندار کردکوی و برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی تختی کردکوی در د،هه ف،جر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

این مدت کوتاه هم همانند ۲۰ سال گذشته به انتظار می نشینیم تا شاید این بار وعده داده شده محقق شود.

انتهای پیام/


نظرات