30 فروردین 1403 | ٩ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203168

23 دی 1401 10:59

بازدید: 583

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وزیر راه و شهرسازی:

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هزار و ۱۰۰ هکتار زمین در استان یزد برای ساخت واحدهای ویلایی تحویل شده است، گفت: ساخت واحدهای مسکونی در دولت سیزدهم در سطحی بالاتر از وزارتخانه راه و شهرسازی پیگیری و اجرایی می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی رادکانا؛ مهراد بذرپاش عصر امروز در حاشیه مراسم آغاز بکار عملیات ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی در این شهرستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد:‌ مشکل تامین زمین در استان یزد نسبت به سایر استان‌ها کمتر است و بر این اساس تمرکز بر ساخت و ساز در این استان بر اجرای طرح به صورت ویلایی قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که یکهزار و ۱۰۰ هکتار زمین در استان یزد برای ساخت واحدهای ویلایی تحویل شده است، افزود: امیدواریم با توجه به آغاز عملیات اجرایی واحد‌های ویلایی نهضت ملی مسکن در استان یزد، اجرایی این مهم با شتاب بیشتری انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن در ارتباط با مجموعه‌های متعددی است و برنامه دولت در زمینه افزایش ساخت واحدهای مسکونی در دولت سیزدهم در سطحی بالاتر از وزارتخانه راه و شهرسازی و با مشارکت همه بخش های مرتبط با این حوزه پیگیری می‌شود.

بذرپاش تصریح کرد: اکنون با نهایی شدن زمین و طرح آماده سازی اراضی ۳۷۷ هکتاری در شهر یزد، ۶ هزار نفر از متقاضیان با توجه به پیامک های اطلاع رسانی در این شهر می توانند شهرک پردیس زندگی را انتخاب نمایند و با نهایی شدن طرح سایر زمین های مدنظر در شهر یزد طرح نهضت ملی مسکن در استان با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

گفتنی است؛ واحدها به صورت ویلایی یک طبقه حیاط دار و سه خوابه در شهر یزد در زمین به متراژ ۲۴۰ و در سایر شهرستان های استان در زمین ۲۵۰ متری ساخته می شود؛ ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام و برای تکمیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

انتهای پیام/


نظرات