10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203173

23 دی 1401 11:12

بازدید: 533

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره راهداری کردکوی و بندرگز مطرح کرد؛

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های کردکوی و بندرگز در غرب گلستان از اجرای عملیات برف‌روبی با سه اکیپ راهداری و ترابری در غرب استان خبر داد.

به گزارش رادکانا؛ احمد کوثری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شروع بارش‌ها و برودت هوا، برفروبی و نگهداری 110 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی منطقه کوهستانی شهرستان کردکوی در غرب استان توسط اکیپ‌های راهداری بی‌وقفه ادامه دارد.

وی افزود: طی  ۴۸ ساعت گذشته و با شروع بارش برف‌های متوسط و شدید و گستردگی و حساسیت ترددها در محوردرازنو، روزانه 25کیلومتر نمک پاشی دراین محورانجام می‌شود.

به گفته کوثری، میزان نمکی که در این محور مصرف می‌شود 30 تا 40 تن است، عملیات نمک پاشی و یخ‌زدایی محور توسط سه اکیپ راهداری و ترابری، پنج دستگاه ماشین الات راهداری مکانیزه و ۱۵ نیروی راهدار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پایش تصویری محور نیز از هفته گذشته راه‌اندازی شده اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه تمام ترددها و شرایط جوی محور، لحظه به لحظه رصد و گزارش می‌شود.

درازنو مهمترین محور کوهستانی شهرستان کردکوی است که 110 کیلومتر طول دارد و شامل روستاهای یزدان محله، درازنو محله، کنداب، رادکان، چمن ساور، جهان نما و حاجی‌آباد جدید و حاجی‌آباد کوهپایه می‌شود.

انتهای پیام/


نظرات