09 فروردین 1403 | ١٨ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203182

26 دی 1401 09:38

بازدید: 555

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در روزهای گذشته دختر جوانی به دلیل مشکلات خانوادگی و افسردگی با خوردن قرص در شهرستان کردکوی اقدام به خودکشی کرد.

خانم س.ش که متاسفانه بر اثر اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده است، سوژه رسانه‌های‌ معاند شده و این معاندان نظام با تراژدی کشته‌سازی به سراغ خانواده داغدار دیگری در گلستان رفتند.

پیش از این نیز شبکه‌های اینترنشنال و رسانه‌های معاند نظام در تلاش بودند که مرگ‌های مشکوک مثل فوت خانم آیدا رستمی در تهران و همچنین تصادف نوجوان در زیرگذر  بلوار گلشهر و اقدام به خودکشی دختر خانمی در گلستان را با سناریوی کشته‌سازی در اغتشاشات به گردن نظام جمهوری اسلامی ایران بیندازند.

بصیرت و هوشیاری مردم گلستان در فتنه اخیر با وجود ۱۶ قوم مختلف در کشور زبانزد است و بارها مردم گلستان در میادین شهر انزجار خود را از این توطئه‌های دشمنان نشان دادند.

گلستان جزو استان‌هایی است که در آشوب و فتنه‌های اخیر کمترین مسائل امنیتی را داشته و این مسئله باعث شده که رسانه‌های معاند با کشته‌سازی برای برهم زدن نظم عمومی جامعه اقدام کنند که تیر آنها هر بار به سنگ خورده است.

گفتنی است بسیاری از  ناهنجاری‌های اجتماعی که امروز باعث اقدام به خودکشی برخی از جوانان و نوجوانان در کشور می‌شود ریشه در  اضمحلال فرهنگی و  نفوذ در ذهن جوان ما توسط برنامه‌های ضد اجتماعی و مخرب چنین شبکه‌های ماهواره‌ای دارد، در حالی که دست این  رسانه‌ها در بروز چنین آسیب اجتماعی و ناهنجاری آلوده است ولی از آن به نفع خود و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌برداری می‌کنند.

انتهای پیام/


نظرات