31 فروردین 1403 | ١٠ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203202

04 بهمن 1401 18:53

بازدید: 477

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: بازپرس بر اساس نظریه کارشناسی در این پرونده 5 نفر از سرپرستان و اعضای گروه گردشگری را به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن نظامات دولتی که منجر به مرگ خانم رضانژاد شد، مقصر شناخت.

به گزارش سرویس حوادث رادکانا؛ رضانژاددختر طبیعت گردی بود که خبر مفقود شدن و مرگ دلخراش او در ارتفاعات جهان نمای کردکوی در تیرماه 1399 ، بازتاب گسترده ای داشت.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: بازپرس بر اساس نظریه کارشناسی در این پرونده  5 نفر از سرپرستان و اعضای گروه گردشگری را به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن نظامات دولتی که منجر به مرگ خانم رضانژاد شد، مقصر شناخت.

دادستان عزیززاده گفت: در کیفرخواست همچنین از دادگاه خواسته شده است به استناد تبصره ماده 551 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 ما به التفاوت دیه نیز از صندوق تامین خسارت های بدنی پرداخت شود.

وی گفت: انتظار برای مشخص شدن نتیجه آزمایش تشخیص هویت، طولانی شدن اعلام نظر کارشناسی و اعتراض چند باره طرفین به نظریه کارشناسی و ساکن نبودن طرفین پرونده در استان و صدور نیابت قضایی برای تحقیق از متهمان از علل زمانبَر شدن، صدور کیفرخواست بود.

سها رضانژاد که تیرماه 1399 همراه با یک گروه گردشگری  در ارتفاعات جهان نمای کردکوی حضور داشت، مفقود شد و پیکر او پس از 28 روز جستجو در منطقه چِکِل سر جنگل شموشک این شهرستان ، کشف شد.

مرگ ناگوار خانم رضانژاد بازتاب گسترده ای در افکار عمومی و رسانه ها داشت.

انتهای پیام/


نظرات