09 فروردین 1403 | ١٨ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203204

05 بهمن 1401 12:55

بازدید: 1161

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی:

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی گفت: این اقدام اروپایی ها، اوج حقارت آنها و البته اوج دشمنی آنها نسبت به ملت شریف ایران، جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران (که وظیفه حفظِ ارزشها و آرمانهای انقلاب را دارد)، را نشان می دهد.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز اروپایی ها نهادی مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اصطلاح خود تروریسم می خوانند، گفت: سپاه و در راس سپاه قدس با رشادت ها و مجاهدتهای شهید بزرگوار حاج قاسم عزیز و همرزمان ایشان این افتخار را دارد و به خود میبالد که سالهای سال مقابله با تروریست و تروریسم را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: اگر مجموعه سپاه پاسداران بویژه سپاه قدس به عنوان یک نهاد ضدتروریسم نبود امروز غده سرطانی به نام داعش در جای جای این جهان  از جمله خود اروپا را فرا میگرفت.

میثم سلمان پور تاکید کرد: این اقدام اروپایی ها، اوج حقارت آنها و البته اوج دشمنی آنها نسبت به ملت شریف ایران، جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران (که وظیفه حفظِ ارزشها و آرمانهای انقلاب را دارد)، را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی اظهار کرد: در شرایط کنونی نکته حائز اهمیت این است که نباید این اجازه را به دشمن داد تا معنا و مفهوم تروریسم را آنطور که می خواهند تعریف و تفسیر نکنند.

انتهای پیام/


نظرات