10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203218

11 بهمن 1401 08:44

بازدید: 467

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار سلامی:

سردار سلامی حمایت‌های مادی و معنوی را از دیگر ضروریات دانست و افزود: باید یک بازار موفق برای عرضه محصولات فراهم شود اگر این فرایند انجام شود حتما شاهد رویش‌های جدیدی خواهیم بود که به شدت به آن نیاز داریم.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ سردار سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار تهران پرس اظهار داشت: همه می‌دانیم که فضای مجازی یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که فکر و ذهن و باورهای همه جوامع را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

سردار سلامی افزود: این رویدادی که امروز توسط سازمان فضای مجازی بسیج طراحی و برگزار شده، توانسته است استعدادهای تمامی استان‌های کشور را در یک همایش بزرگ ملی تجمیع کند و به حرکت درآورد؛ تجمیع این استعدادهای جوان و جهت‌دهی آنها در مسیر حفظ ارزشهای ملی و اسلامی ما، کار بسیار با ارزشی است، چرا که در کشور ما استعدادهای بسیار خلاقی در این زمینه وجود دارد و در صورتی که همه این استعدادها مورد حمایت قرار گیرد، می‌توانیم در یک موقعیت خوب جهانی قرار بگیریم. 

وی در ادامه تاکید کرد: برگزاری این رویداد که چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است، کار بسیار ارزشمندی است و سال به سال نیز هم از حیث کمی و هم از جهات کیفی گسترش و توسعه پیدا کرده‌است. 

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ما شاهد شکوفایی استعدادهای کشور در زمینه فضای مجازی هستیم و امیدواریم که بتوانیم یک نوع استقلال را در زمینه فضای مجازی برای خودمان ترسیم کنیم به طوری که مصرف‌کننده محصولات بیگانگان در حوزه فضای مجازی نباشیم؛ مثلا ظرفیت‌سازی برای ساخت انیمیشن‌هایی که بتواند نوجوانان و جوانان کشور ما را با مکتب واقعی اسلام و انقلاب آشنا کند و الحمدلله دارد در بسیج شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/


نظرات