09 فروردین 1403 | ١٨ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203221

12 بهمن 1401 08:08

بازدید: 501

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شهید رایجی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در وصیتنامه‌اش آورده است: «برادران مهربانم، نماز جماعت و نماز جمعه را یاد کنید و سنگرم را خالی نگذارید.»

به گزارش سرویس ایثار و شهادت رادکانا؛ شهید «علی رایجی» در یکم شهریور ۱۳۴۷ در روستای «لمسک» گرگان به دنیا آمد و سی‌ام آذر ۱۳۶۵ با سمت امدادگر در هفت تپه بر اثر اصابت ترکش راکت به شهادت رسید، مزار این شهید بزرگوار نیز در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) در کنار برادر شهیدش قرار دارد.

خواهران عزیزم حجاب را رعایت کنید؛ وصیتی از شهید رایجی

 

فرازی از وصیتنامه شهید رایجی:

سلام بر پدر مهربانم؛ پس از عرض سلام امیدوارم حال شما خوب باشد، وصیتم به پدر و مادر مهربانم این است که اگر من شهید شدم برایم گریه نکنید و خوشحال باشید که همچنین فرزندی داشتید و در راه خدا دادید. مادر، حضرت زینب (س) را دیدید که چطور شهادت ۷۲ تن راتحمل کرد پس خوشحال باشید که چنین فرزندی داشتید و در راه خدا دادید. من امانت دست شما بودم و امانت را باید پس می‌دادید و پس هم دادید.

خواهران عزیزم حجاب را رعایت کنید؛ وصیتی از شهید رایجی

 

برادران مهربانم، نماز جماعت و نماز جمعه را یاد کنید و سنگرم را خالی نگذارید، نگذارید اسلحه‌ام بر زمین بیافتد. خواهران عزیزم حجاب را رعایت کنید و نماز جماعت و نماز جمعه را ترک نکنید.

جوانان حزب الله نکند در رختخواب ذلت بمیرید که امام حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.‌ ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که امام علی (ع) در محراب عبادت شهید شد. مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که حضرت علی اکبر (ع) با هدف شهید شد.‌ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه‌ها جلوگیری کنید؛ که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب بدهید.

حضورتان را در جبهه‌های حق بر علیه باطل ثابت نگه دارید و در عظمت امام خمینی بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

انتهای پیام/


نظرات