30 فروردین 1403 | ٩ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203228

12 بهمن 1401 08:34

بازدید: 457

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی:

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی گفت: امسال حضور ملت فهیم و بابصیرت ایران بعد از ناکام ماندن دشمنان انقلاب برای پای کار آوردن مردم به اغتشاشات، بسیار از سالهای گذشته حساس تر می باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ حجت الاسلام میثم سلمان پور ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است، گفت: حماسه ای جاوید و ماندگار که به وسیله رهبری مقتدر و ملتی غیور در تاریخ به ثبت رسید و  فجری  که به مدد ایمان، اعتقاد و اراده ای راستین و پولادین شکست اهریمن و رژیم شاهنشاهی را رقم زد.

وی افزود: ۱۲ بهمن ماه یادآور استقبال تاریخی مردم از پیشوای فرهیخته و خردمند خویش که سرنوشت این ملت را به سوی استقلال و آزادی رهنمون کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی بیان کرد: رهبری که نگاه و کلام نافذش پشت دشمنان قسم خورده اسلام و ایران را به لرزه درآورد و خواب را از چشمانشان گرفت و به یقین خاطره این بزرگ مرد تاریخ همواره در سینه مردم آزاده جهان به جای خواهد ماند.

حجت الاسلام سلمان پور اظهار کرد: این دهه فرخنده را به همه ملت ایران به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران که نقش بی بدیل آنان در تمامی موفقیت ها و سربلندی های این مرز و بوم همواره آشکار بوده و هست تبریک عرض می نمایم و بالندگی شجره‌ی طیبه‌ی انقلاب اسلامی را به برکت رهبری ولایت فقیه، حرمت خون شهدا، صلابت ایثارگران و همت عالی ملت همیشه در صحنه ایران، بویژه بسیجیان جان بر کف مسألت می نمایم تا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) و به طلیعه‌ی عالم تاب استقرار حکومت موعود بپیوندد.

وی متذکر شد: امسال حضور ملت فهیم و بابصیرت ایران بعد از ناکام ماندن دشمنان انقلاب برای پای کار آوردن مردم به اغتشاشات، بسیار از سالهای گذشته حساس تر می باشد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی تاکید کرد: ان شاء الله امسال هم همچون سالهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم شریف و بابصیرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

انتهای پیام/


نظرات