05 اردیبهشت 1403 | ١٥ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203231

12 بهمن 1401 14:07

بازدید: 496

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی از اجرای ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، علمی و مذهبی در رده های حوزه، پایگاه، مساجد و محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کردکوی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور خاطرات فراموش نشدنی از همبستگی و همکاری همه آحاد مردم به رهبری امام راحل (ره) در سرنگونی رژیم منحوس ستم‌شاهی پهلوی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان با تدابیر مقام‌ معظم رهبری با همه توان در مقابل دشمنان ایستاده و همه استکبار جهانی را ناامید کرده است.

سرهنگ مهدی اصحابی با اذعان بر اینکه انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت قرار دارد و وارد گام دوم انقلاب شد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها و فتنه ها و مشکلات به قله های مختلفی در عرصه های گوناگون رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کردکوی متذکر شد: باید با جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در مقابل جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن اقدام و روشن‌گری کنیم.

وی بیان کرد: نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت های بزرگ انقلاب اسلامی بسیار موثر و مهم است.

سرهنگ اصحابی خاطرنشان کرد: باید با بیان واقعیت‌ها جلوی سیاه نمایی‌های دشمنان را بگیریم و در این عرصه هم دشمنان را ناامید کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران سربلند و در اوج عزت و افتخار قرار دارد.

وی افزود: برگزاری زنگ انقلاب با حضور ۱۳۵۷ نفر از دانش آموزان در مصلی کردکوی، یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان کردکوی، یادواره های شهید آبروی محله، نشست های بصیرت افزایی، کلاس های سواد رسانه و فضای مجازی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، کمک های مواسات و مومنانه، اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و... از جمله برنامه های سپاه شهرستان کردکوی در این ایام است.

سرهنگ اصحابی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان کردکوی با عنوان "چه بودیم و چه شدیم" در حاشیه یادواره شهدای شهرستان اشاره کرد.

 فرمانده سپاه شهرستان کردکوی تاکید کرد: راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن ماه پایان بخش برنامه های این دهه مبارک است، لذا مردم شریف شهرستان کردکوی امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور پرشور و با بصیرت خود به عزت و اقتدار ایران اسلامی اضافه کنند.

انتهای پیام/


نظرات