01 اردیبهشت 1403 | ١١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203273

27 بهمن 1401 09:34

بازدید: 464

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان؛ «وحدت و تقریب» را مهمترین عمل صالح برای امت اسلامی دانست.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در گلستان اظهار کرد: برگزاری چنین محافلی باعث تألیف قلوب می‌شود باید زمینه جهانی شدن این اجلاس نیز فراهم شود تا به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

وی افزود: عوامل اصلی مهم رفتن به بهشت را در سه مولفه می‌توان جستجو کرد؛ کسی که از مقام الهی بترسد، تقوا داشته باشد «خدا را در اخلاق و رفتار درنظر داشتن»، عمل صالح را سرلوحه بداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان افزود: برخی خیال می‌کنند عمل صالح فقط در عبادت کردن است اما برداشتن خار از جلوی پای مردم هم عمل صالح است کوچکترین کاری که در رابطه با خدا و خدمت به مردم باشد عمل صالح است

نورمفیدی با بیان اینکه مهمترین عمل صالح؛ جهاد در راه خداست، گفت: حتی تبسم کردن و بیرون کردن غم از یک مسلمان عمل صالح است.

وی بیان کرد: در شرایط متفاوت اعمال صالح عوض می‌شود، دعا عمل صالح است اما در هر جا صدق نمی‌کند، گاهی باید در میدان عمل، کارصالح انجام داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: حضور در ۲۲ بهمن حتی بالاتر از انجام واجبات است، حفظ ارزش‌های الهی حتی از امام معصوم بالاتر است. همانطور که امام حسین ع شهید ارزش‌های اسلامی شد.

نورمفیدی ادامه داد: در شرایطی که ما داریم؛ وقتی عمل صالح ملاک بهشت است مهمترین عمل صالح برای امت اسلامی، وحدت و تقریب است.

انتهای پیام/


نظرات