10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203314

06 اسفند 1401 08:38

بازدید: 502

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین سپاه نینوا گلستان:

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه روز پاسدار فقط متعلق به سپاه نیست، گفت: هرکس در هر جایگاهی به مردم خدمت می کند،‌ یک پاسدار انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امام انقلاب را به پشتوانه مردم به پیروزی رساند و این انقلاب را به خود مردم سپرد و ۷۵ روز بعد دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داد.

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: به فرموده امام خمینی (ره) مطلع پاسداری از اسلام از ولادت امام حسین (ع) آغاز شد و به حق باید این روز را روز پاسدار نامید.

وی بیان کرد: اصل ۱۵۱ قانون اساسی پاسداری از انقلاب اسلامی را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپرده است، به همین دلیل سپاه نماد پاسداری از انقلاب اسلامی است و مصداق بارز پاسداری از این انقلاب شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان هستند.

حسینی گفت: عناصر سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب و اسلام را دارند، در نتیجه پاسداری یک فرهنگ است و ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار فقط متعلق به سپاه نیست و متعلق به آحاد جامعه است و هرکس در هر جایگاهی به مردم خدمت می‌کنند یک پاسدار است.

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ورزشکار ما که در مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کند او یک پاسدار است، هنرمند اگر اثر هنری انقلابی خلق می‌کند یک پاسدار است.

انتهای پیام/


نظرات