05 اردیبهشت 1403 | ١٥ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203315

06 اسفند 1401 08:41

بازدید: 745

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پاسداران و جانبازان ایران اسلامی اسوه‌های آزادگی و مقاومت هستند

فرمانده سپاه کردکوی گفت: پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی به عنوان اسوه‌های آزادگی و مقاومت، همواره در طول انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن با ایثار و از خود گذشتگی نقش بی بدیلی در پیشبرد و شکوفایی آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: سرهنگ مهدی اصحابی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: صفحات نخستین شعبانیه به نام نامی آقا اباعبدالله (ع)، بزرگ پاسدار صحنه کربلا، دردانه معرفت و وفا، حضرت عباس(ع) و سید الساجدین(ع) آذین گشته است.

وی افزود: یقیناً نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز، بنیان گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی اظهار کرد: اینک امام حسین (ع) در رزم هر پاسدار، در نگهباني هر برادر سپاهي، در مقاومت هر بسيجي، در شهادت هر رزمنده، زنده است.

سرهنگ اصحابی بیان کرد: روز پاسدار روز حسين (ع)، روز قاسم و علي اكبر (ع) و روز عباس و حبيب و مسلم و روز همه انسان هایی است كه قلبشان به عشق حق مي طپد و درد دين دارند.

وی اظهار کرد: پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی به عنوان اسوه‌های آزادگی و مقاومت، همواره در طول انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن با ایثار و از خود گذشتگی نقش بی بدیلی در پیشبرد و شکوفایی آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: جانبازان عزیز میهن اسلامی نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع)، نزد ملت سربلند ایران اسلامی به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/


نظرات